ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از بازی های ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی شد

بنابر رسم هرماهه، کمپانی سونی از بازی های جدیدی که به صورت رایگان در اختیار کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار می گیرد رونمایی کرده است و متاسفانه لاین آپ ضعیف عناوین ماه فوریه سونی، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

بنابر رسم هرماهه، کمپانی سونی از بازی های جدیدی که به صورت رایگان در اختیار کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار می گیرد رونمایی کرده است و متاسفانه لاین آپ ضعیف عناوین ماه فوریه سونی، حامل خبرهای چندان خوشایندی برای مشترکین پلاس نیست.

همان طور که سونی اعلام کرده، تا 5 روز آینده و بعد از آغاز ماه فوریه میلادی، سه عنوان Helldivers و Nom Nom Galaxy و نیز Nova 111 در اختیار دارندگان کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. در همین حال، دارندگان پلی استیشن 3 نیز دو بازی Persona 4 Arena Ultimax و Grid Autosport را دریافت خواهند نمود.

اما مخاطبان کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز دست شان خالی نمانده و با دسترسی به بازی Lemmings Touch می توانند برای مدتی هرچند کوتاه سرگرم شوند. باید توجه داشت که دو بازی Nova 111 و Helldivers علاوه بر پلی استیشن 4، روی دو پلتفرم دیگر نیز در دسترس است.

با توجه به اطلاعات درج شده در وبلاگ رسمی شعیه آمریکای سونی، تمام این 6 عنوان از روز دوم فوریه (13 بهمن) در اختیار مشترکین پلی استیشن پلاس قرار می گیرد و می توان تا پایان همین ماه، نسبت به دانلود آن ها اقدام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی