ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو:‌ در MWC امسال منتظر رونمایی از تکنولوژی هایی نفس گیر باشید

کمپانی اوپو امروز با انتشار پوستری یکبار دیگر حواس ها را معطوف خود ساخته و در این پوستر آورده منتظر رونمایی از تکنولوژی هایی نفس گیر در رویداد کنگره جهانی موبایل امسال باشید. فناوری هایی که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

کمپانی اوپو امروز با انتشار پوستری یکبار دیگر حواس ها را معطوف خود ساخته و در این پوستر آورده منتظر رونمایی از تکنولوژی هایی نفس گیر در رویداد کنگره جهانی موبایل امسال باشید. فناوری هایی که گفته می شود احتمالاً به دوربین تلفن های هوشند و همچنین شارژ کردن آنها مربوط خواهند شد.

ناگفته نماند که برند چینی مورد بحث در ابداع راهکارهای نوین، متفاوت و کاربردی سابقه ای درخشان دارد و پیش از این نیز شیوه هایی بدیع را در زمینه ی شارژ اسمارت فون ها و همچنین دوربین شان به کار بسته است.

در این راستا، می توان به فناوری شارژ‌ سریع «VOOC» اشاره داشت که شیوه ای مشابه راه حل کوالکام محسوب می گردد ولی قادر است با وارد کردن انرژی ۲۵ واتی به باتری موبایل، ظرفیت آن را بسیار سریع تر از حد معمول پر کند. البته کسی چه می داند شاید اوپو قصد داشته باشد یک روش شارژ‌ وایرلس جدید را معرفی نماید.

در مبحث دوربین ها نیز شرکت مورد اشاره قبلاً در موبایل های N1 و N3 خود برای اولین بار ماژول هایی با قابلیت چرخش را به کار بست و لوازم جانبی مبتنی بر NFC را راهی بازار ساخت که امکان زوم اپتیکال را به موبایل هایش می افزودند.

Find 7 هم دیوایس دیگری به حساب می آید که می توانست با تکیه بر راهکاری نرم افزاری تصاویری ۵۰ مگاپیکسلی را به ثبت برساند و حالا باید تا برگزاری کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه منتظر بمانیم تا مشخص شود اوپو قرار است چگونه شگفت زده مان کند.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید اوپو بنا دارد از چه فناوری هایی رونمایی به عمل آورد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آهنگر پیر
    آهنگر پیر | ۹ بهمن ۱۳۹۴

    این MWC اسم بو داریه،، البته نه از نوع قورمه سبزی و قیمه که دوستان خیلی دوس دارن و هی اینجا تکرار میکنن.. بلکه از نوع
    "Male WC" !

  • matin
    matin | ۹ بهمن ۱۳۹۴

    اپوو واقعا بی نظیره ، دو سال که اپوو فایند ۵ دارم واقعا از هر نظر محشره . اپوو کیفیتش بالاست نسبت به پارسال ۶۷ درصد رشد داشته و سال گذشته تونسته ۵۰ میلیون گوشی بفروشه و خودشه جز ده برند پرفروش کنه حتما در اینده بیشتر از این شرکت خلاق و مدرن خواهیم شنید .

    • مرد خسته
      مرد خسته | ۹ بهمن ۱۳۹۴

      منم ۳ ساله هاپو دارم، حتما باید بگم؟!

مطالب پیشنهادی