ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Honor Holly 2 Plus از هوآوی رسماً معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، عاقبت امروز هوآوی از تلفن هوشمند Honor Holly 2 Plus پرده برداشت. موبایلی که گفته می شود قرار است جای Honor Holly که در ۲۰۱۴ معرفی شده را بگیرد. دستگاه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

همانطور که انتظار می رفت، عاقبت امروز هوآوی از تلفن هوشمند Honor Holly 2 Plus پرده برداشت. موبایلی که گفته می شود قرار است جای Honor Holly که در ۲۰۱۴ معرفی شده را بگیرد. دستگاه مورد اشاره قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی و چهار هسته ای «MT6735P» مدیاتک در کنار پردازنده ی گرافیکی Mali 720 می گیرد و ضمناً به نمایشگری ۵ اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD مجهز شده.

از دیگر ویژگی های محصول جدید هوآوی نیز می توان به ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD و کارت های دارای حداکثر ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت)، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Honor Holy 2 Plus دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات است و بخش پشتی آن را نیز الگویی مشخص فرا گرفته، اسمارت فون مورد بحث دو درگاه سیم کارت را در خود جای داده و از فناوری های ارتباطی 4G LTE، وای-فای، بلوتوث و شبکه های CDMA هم پشتیبانی به عمل می آورد و در قسمت زیرینش نیز یک درگاه میکرو USB تعبیه شده.

gsmarena_002

تلفن هوشمندی که در بالا به آن پرداختیم، امروز در پایتخت هند، یعنی دهلی نو، به صورت رسمی معرفی شده ولی هنوز در رابطه با قیمت و زمان عرضه اش و حتی اینکه خارج از هند نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر حرفی به میان نیامده. در همین راستا برخی منابع حدس می زنند این موبایل تازه وارد با قیمتی در حدود ۱۴۵ دلار به دست کاربران علاقه مند برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی