ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جورچین بلوک ها؛ معرفی بازی Shapeout

اگر به بازی مشهور تتریس علاقه مندید، احتمالا از بازی هایی که سبک مشابهی با آن دارند هم بدتان نمی آید. Shapeout که امروز به شما معرفی می کنیم، درست مثل تتریس یک بازی جورچینی است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر به بازی مشهور تتریس علاقه مندید، احتمالا از بازی هایی که سبک مشابهی با آن دارند هم بدتان نمی آید. Shapeout که امروز به شما معرفی می کنیم، درست مثل تتریس یک بازی جورچینی است که باید بلوک ها را در آن کنار هم بچینید و منفجر کنید، با این تفاوت که بر خلاف تتریس، بلوک های مربعی یک شکل این بازی را باید طوری بچرخانید که موقع مماس شدن با بلوک های دیگر، اشکال چند ضلعی معینی بسازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

باورکردنی نیست که یک تغییر کوچک در گیم پلی کلاسیک تتریس، چقدر توانسته شیپ آوت را به بازی جذابی برای کاربران تبدیل کند. این بازی در هفته اول انتشارش در گوگل پلی، تا این لحظه میانگین امتیاز بسیار عالی 4.9 را از کاربران دریافت کرده و به آمار فوق العاده پنجاه هزار دانلود رسیده، و همچنان به روند رو به رشدش ادامه می دهد.

Shapeout 2

قوانین بازی شیپ آوت همان قوانین تتریس هستند، با این تفاوت که در تتریس باید بلوک های غیر هم شکل را روی هوا می چرخاندید و موقع نشاندن در انتهای صفحه با هم جفت و جور می کردید، اما در شیپ آوت باید این کار را پس از نشستن بلوک ها بر زمین انجام دهید.

بازی سه مد متنوع دارد: حالت کلاسیک، بی پایان و Survival. مد کلاسیک، مد اصلی بازیست که روندی تقریبا مشابه تتریس دارد. در مد Survival، بلوک ها دانه دانه پایین می آیند و روند بازی به صورت تدریجی مشکل می شود و در مد بی پایان، از همان ابتدا تمام بلوک ها صفحه را اشغال کرده اند که باید آنها را بچرخانید و مثل یک پازل با هم جفت و جور کنید.

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی تتریس هستید، تجربه شیپ آوت را از دست ندهید. این بازی فکری جذاب فعلا برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده و می توانید آن را از گوگل پلی یا این آدرس اینترنتی دانلود نمایید.

Shapeout

Shapeout

سازنده: Hourfall قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی