ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دامنه SurfacePhone.com حالا به وبسایت مایکروسافت ارجاع داده می شود

به نظر می رسد که مایکروسافت حقیقتا آماده عرضه ی تلفنی تحت عنوان Surface Phone می شود. ماه گذشته، شایعاتی شنیدیم مبنی بر اینکه چنین تلفن همراهی قرار است در نیمه دوم سال 2016 به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد که مایکروسافت حقیقتا آماده عرضه ی تلفنی تحت عنوان Surface Phone می شود. ماه گذشته، شایعاتی شنیدیم مبنی بر اینکه چنین تلفن همراهی قرار است در نیمه دوم سال 2016 به بازار عرضه گردد اما تاکنون، مایکروسافت مسئله ای را تایید نکرده است.

با این حال، اگر در انتظار چنین محصولی هستید، گویا مایکروسافت مسیری کوتاه تا معرفی این دستگاه را در پیش دارد. در حقیقت، حالا اگر تلاش کنید وارد وبسایت www.surfacephone.com شوید، مستقیما به وبسایت اصلی مایکروسافت، بخش سرفس منتقل می گردید.

البته، این بخش در حال حاضر فقط نمایانگر تبلت های سرفس و لوازم جانبی مرتبط با آن است و مایکروسافت چیزی در مورد تلفن همراهی با نام مشابه مطرح نکرده است. اما در هر صورت، ردموندی ها می خواهند به بازدیدکنندگان احتمالی این دامنه خاطر نشان سازند که سرفس فون متعلق به مایکروسافت است.

شاید هم معنای دیگری داشته باشد. برای مثال، جهت سوء استفاده قرار نگرفتن توسط دیگران، این نام خریداری شده و ارتباطی با تلفن همراه مجهز به ویندوز 10 شرکت ندارد. برند سرفس، به لطف عملکرد قوی سری Surface Pro، قدرت بسیاری دارد و بهره گیری از آن به جای لومیا، می تواند استراتژی جالبی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    سلام دیجاتو
    بابا من خستم شد هرکاری میکنم نمیتونم ثبت نام کنم
    این ایمیلیه که ثبت نام کردم
    میتونین کمکم کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Jazz
    Jazz | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    این وینفونیا خیلی ادم های باحالی هستند دو سال میگفتن 950 میاد همه چی حل میشه 950 اومد و هیچ چیز تغییر نکرد بلکه بدتر هم شد حالا منتظر سرفیس فون هستند! باز هم اتفاقی نمیوفته دلتونو خوش نکنید و عمرتونو توی ول فون هدر ندید ?

مطالب پیشنهادی