ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دراپ باکس امکان ویرایش همگانی فایل های آفیس آنلاین را به پلتفرم خود آورد

دراپ باکس پس از انتشار اپلیکیشن ویندوز 10 اش برای تبلت ها، تصمیم گرفته تا همکاری اش با مایکروسافت را گسترش دهد. این کمپانی ارائه کننده خدمات فضای ابری، از امروز به کاربران اجازه می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

دراپ باکس پس از انتشار اپلیکیشن ویندوز 10 اش برای تبلت ها، تصمیم گرفته تا همکاری اش با مایکروسافت را گسترش دهد. این کمپانی ارائه کننده خدمات فضای ابری، از امروز به کاربران اجازه می دهد تا فایل های سند بارگذاری شده را به طور همگانی و هم زمان از طریق آفیس آنلاین ویرایش کنند، و تمامی تغییرات انجام گرفته در فایل ها نیز در همان لحظه برای تمام کاربران همگام سازی می گردند.

اضافه شدن این قابلیت به این معناست که شما پس از اعمال هر تغییر، دیگر نیازی نیست که همکاران خود را از این موضوع مطلع کنید. از این پس اگر یک فایل ورد، اکسل یا پاورپوینت به اشتراک گذاری شده با عموم را در دراپ باکس باز کنید، هم می توانید تغییرات صورت گرفته را ببینید، هم در پنجره نظرات با دیگران گفتگو کنید و هم تغییراتی که در همان لحظه در حال انجام گرفتن است را تحت نظر بگیرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کلیه این تغییرات در دراپ باکس ذخیره می شوند، و حتی در صورتی که همکاران شما فایل را ببندند نیز شما می توانید به کار روی آن ادامه دهید. قابلیت مورد بحث از امروز برای کاربران Basic، Pro و Business سرویس دراپ باکس قابل دسترسی است.

همچنین دراپ باکس به دنبال راهی است که بتواند ضمیمه کردن فایل به ایمیل ها را آسان تر از گذشته نماید. بنابر گفته این کمپانی، کاربران به زودی می توانند فایل های حجیم را بدون در نظر گرفتن حجم، به راحتی ضمیمه آتلوک کنند.

دراپ باکس هنوز جزئیاتی در مورد این قابلیت در اختیار رسانه ها قرار نداده، با این حال احتمالش بالاست که قابلیت مورد بحث چیزی شبیه به قابلیت گوگل درایو برای کاربران جیمیل باشد که به آنها اجازه می دهد تا به فایل های خارج از حد مجاز جیمیل از طریق گوگل درایو دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی