ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش گوگل کاردبورد به 5 میلیون واحد رسید

گوگل کاردبورد تقریبا 19 ماهگی خود را در بازار پشت سر می گذارد و در این مدت زمان توانسته بیش از 5 میلیون واحد فروش داشته باشد. در ماه مه سال گذشته میلادی، گوگل در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

گوگل کاردبورد تقریبا 19 ماهگی خود را در بازار پشت سر می گذارد و در این مدت زمان توانسته بیش از 5 میلیون واحد فروش داشته باشد. در ماه مه سال گذشته میلادی، گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به I/O، میزان فروش این هدست را یک میلیون واحد اعلام کرده بود.

این مسئله نشان می دهد که طی چند ماه گذشته، علاقه به بازار هدست های واقعیت مجازی تا چه حد افزایش یافته و مردم لزوم استفاده از این تکنولوژی را احساس کرده اند. ماه گذشته، گوگل اپلیکیشن دوربین کاردبورد را منتشر ساخت و کاربران به وسیله آن 750 هزار تصویر تاکنون ضبط کرده اند و به طور کل، 350 هزار ساعت ویدیوی یوتوب مشاهده شده.

این اعداد و ارقام به راحتی، گوگل کاردبورد را محبوب ترین هدست واقعیت مجازی بازار ساخته اند، هر چند که قیمتی ندارد و فناوری وی آر را در سطحی پایین به نمایش می گذارد. با این حال، گوگل از پروژه ای ساده حالا توانسته سرمایه ای مناسب به دست آورد. پرسش این است که آیا کمپانی ساکن مانتین ویو هنوز متقاعد نشده که رقیبی برای آکیلس ریفت، پلی استیشن وی آر و اچ تی سی وایو تولید کند؟

کلی بیور، یکی از مدیران بخش وی آر در گوگل می گوید این پایان راه نیست و شرکتی با چنین انگیزه و توانایی هایی، قطعا فناوری های مدرنی در دست توسعه داد. با این حال، شاید سرنوشتی همچون گلس در انتظار پروژه بعدی وی آر این شرکت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی