ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی مایکروسافت لیست بازی های ماه فوریه اکس باکس لایو گلد را منتشر کرد

با توجه به نزدیک شدن به پایان ماه ژانویه میلادی، کمپانی مایکروسافت از بازی های جدید سرویس اکس باکس لایو گلد در ماه فوریه رونمایی کرد. همانند همیشه، 4 بازی در اختیار دارندگان اشتراک اکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

با توجه به نزدیک شدن به پایان ماه ژانویه میلادی، کمپانی مایکروسافت از بازی های جدید سرویس اکس باکس لایو گلد در ماه فوریه رونمایی کرد. همانند همیشه، 4 بازی در اختیار دارندگان اشتراک اکس باکس لایو گلد قرار می گیرد و کاربران کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، تا زمانی که این اشتراک را خریداری کرده باشند، قادر به تجربه آن ها هستند.

در ماه فوریه امسال، دو بازی Hand of Fate و Styx: Master of Shadows به ترتیب در تاریخ 12 و 27 بهمن، برای دانلود در دسترس قرار می گیرند. کاربران کنسول نسل هفتمی اکس باکس 360 نیز به همین ترتیب، به دو بازی Sacred Citadel و Gears of War 2 دسترسی می یابند.

خبر مهم درباره عناوین اکس باکس 360 آن است که طبق معمول چند ماه اخیر، می توان این دو عنوان را به محض عرضه روی کنسول اکس باکس وان و از طریق قابلیت Backward Compatibility تجربه کرد؛ قابلیتی که امکان اجرای عناوین اکس باکس 360 روی اکس باکس وان را بدون نیاز به استریم میسر می سازد.

کمپانی مایکروسافت چند ماه پیش اعلام کرد که از این پس، تمام بازی های اکس باکس 360 سرویس اکس باکس لایو گلد، همخوانی کامل با Backward Compatibility خواهند داشت؛ در واقع باید گفت که اشتراک اکس باکس لایو گلد هیچوقت تا به این حد ارزشمند نبوده است و مطمئنا نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی