ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی فیس بوک از سه ماهه چهارم ۲۰۱۵؛ محبوب ترین شبکه اجتماعی رکوردهایی جدید به ثبت رسانده است

روند رو به رشد فیس بوک در سه ماهه چهارم ۲۰۱۵ نیز ادامه داشته و این کمپانی توانسته برای این فصل و همچنین سال مالی اش رکوردهایی تازه را به ثبت رسانده و به شدت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

روند رو به رشد فیس بوک در سه ماهه چهارم ۲۰۱۵ نیز ادامه داشته و این کمپانی توانسته برای این فصل و همچنین سال مالی اش رکوردهایی تازه را به ثبت رسانده و به شدت شگفتی ساز شود.

شرکت مورد بحث در ۲۰۱۵، از درآمدی ۱۷.۹۳ میلیارد دلاری عایدی ۳.۶۹ میلیارد دلاری را نصیب خود ساخته و به این ترتیب درآمدش در قیاس با ۲۰۱۴ رشدی ۴۴ درصدی پیدا کرده است. به شکل متوسط، روزانه ۱.۰۴ میلیارد نفر به سراغ فیس بوک می روند و از خدماتش بهره می گیرند که این عدد هم روایت گر رشدی ۱۷ درصدی نسبت به پارسال محسوب می شود.

نزدیک به یک میلیارد نفر -۹۳۴ میلیون نفر-، هر روز از طریق موبایل های خود از فیس بوک استفاده می کنند و می بایست خاطر نشان سازیم این میزان نیز در قیاس با قبل ۲۵ درصد افزایش را نشان می دهد. ناگفته نماند در مجموع همه ی آنچه بیان داشتیم سبب گشته تا «مارک زاکربرگ» سال ۲۰۱۵ را «سالی خارق العاده» برای کمپانی تحت رهبری اش خطاب نماید.

او در نطق خود آورده: «شرکت ما در حال ادامه دادن به رشد خود بوده و کسب و کارمان کماکان در حال رونق یافتن است. به سرمایه گذاری روی ارائه ی خدمات بهتر به اجتماع کاربران مان ادامه خواهیم داد، تجارت خود را توسعه می دهیم و ارتباطات وسیع تر را میان جهانیان میسر می سازیم.»

جالب است بدانید تا چندی پیش فیس بوک یکی از شرکت هایی بود که برای حضور روی موبایل ها چالش های متعددی را پیش روی خود می دید، اما حالا به یکی از پیشرو ترین برندها در این عرصه بدل شده. آنها با نمایش تبلیغات سنتی هدف دار و تبلیغاتی که افراد را تشویق به نصب یک اپ خاص می کنند توانسته اند از جامعه ی کاربری خود درآمدی مطلوب را کسب نمایند.

در سه ماهه ی اخیر شبکه ی اجتماعی مورد اشاره از هر کاربرش ۱۳.۵۴ دلار عایدی داشته که این رقم نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته رشدی ۹ دلاری پیدا کرده.

fb_monthly_q4_2015

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • momea
    momea | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    من اصلا دوست نداشتم که مطالب سایت شما رو از دست بدم
    ولی تبلیغات pop-up منو مجبور به جایگزین کردن سایتتون با سایتهای دیگه کرد..خیلی خیلی ممنون!!

    • Abolfazl
      Abolfazl | ۸ بهمن ۱۳۹۴

      شاید مشکل از مرورگرتونه افزونه هاتونو بررسی کنید شاید یه افزونه باعث این شده باشه چون واسه من همچین مشکلی نیست. یا حتی بهتر از اپ دیجیاتو استفاده کنین! البته اپ کاملی نیست نمیدونم چرا واسه بروزرسانیش یا حداقل یکم بروزرسانی طراحیش اقدامی نمیکنن. و خیلی بهتر میشد که آقای قاسمی یا نویسنده ها به این دست مشکلات جواب میدادن چون زیاد دیدم با پاپ آپ مشکل دارن. دیجیاتوی سابق خیلی دنبال پیشرفت و جذب کاربر بودو به نظرات کاربرا اهمیت میداد الان واقعا به یه سایت "روزمره" تبدیل شده!

مطالب پیشنهادی