ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پخش آنلاین ویدیو در نرم افزار فیس بوک
تکنولوژی

سرویس ویدیوی آنلاین فیس بوک به زودی در دسترس تمام کاربران آیفون خواهد بود

همانطور که در گذشته به اطلاع شما رسانده بودیم، فیس بوک تست های اولیه سرویس استریم آنلاین مشابه پریسکوپ خود را از ماه دسامبر آغاز کرده و تا به امروز فقط شخصیت های مشهور و صفحات رسمی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

همانطور که در گذشته به اطلاع شما رسانده بودیم، فیس بوک تست های اولیه سرویس استریم آنلاین مشابه پریسکوپ خود را از ماه دسامبر آغاز کرده و تا به امروز فقط شخصیت های مشهور و صفحات رسمی امکان پخش زنده ویدیوهای خود در محیط نرم افزار اختصاصی این شبکه اجتماعی را داشتند، اما اخبار جدید حاکی از آن است که این شرایط تغییر کرده است.

از امروز کاربران نرم افزار فیس بوک در پلتفرم iOS که ساکن آمریکا باشند می توانند از این سرویس جدید بهره مند شوند. اعلام شده که باقی کاربران در سرتاسر دنیا طی هفته های آینده می توانند استریم آنلاین ویدیو در حساب کاربری فیس بوک خود را آغاز کنند.

برای فعال شدن این قابلیت کافیست گزینه آپدیت Status را انتخاب کنید و آیکون Live Video را لمس نمایید. در این مرحله می توانید افراد مجاز به مشاهده را مشخص نموده و قبل از شروع پخش زنده، توضیحی را در پایین ویدیوی آنلاین خود اضافه کنید.

نرم افزار در حین استریم ویدیو تعداد تماشاگران و کامنت های رسیده را در هر لحظه نمایش می دهد. به محض پایان پخش زنده، ویدیوی آن روی تایم لاین شما مانند یک لینک یا یک ویدیو آپلود شده به نمایش در خواهد آمد.

همچنین در صورت نیاز می توانید تصاویر ضبط شده را پس از پایان پخش آنلاین آنها، به طور کامل حذف نمایید.

فیس بوک هنوز زمان قطعی عرضه این قابلیت به کاربران اندرویدی خود را اعلام نکرده، اما گفته به زودی این کار را به انجام خواهد رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی