ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون در پی راه اندازی سرویس پخش موسیقی جدیدی برای رقابت با Spotify است

با توجه به گزارشی که اخیرا از سوی نیوریورک پست انتشار یافته، به نظر می رسد که خرده فروشی آنلاین آمازون در تلاش است تا با راه اندازی سرویس پخش موسیقی جدیدی، به رقابت با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

با توجه به گزارشی که اخیرا از سوی نیوریورک پست انتشار یافته، به نظر می رسد که خرده فروشی آنلاین آمازون در تلاش است تا با راه اندازی سرویس پخش موسیقی جدیدی، به رقابت با Spotify برود. در گزارش گفته می شود که سرویس جدید آمازون، به صورت جداگانه از Prime Music عمل خواهد کرد و این بدان معناست که برای دسترسی به آن باید مبلغ دیگری به عنوان حق عضویت پرداخت کرد.

هنوز مشخص نیست که سرویس جدید، چه عملکردی خواهد داشت اما ظاهرا آمازون در تلاش است که حجم بیشتری از ترک های موسیقی را نسبت به سرویس Prime مورد پشتیبانی قرار دهد و قابلیت هایی متفاوت نسبت به Prime و شبیه به Spotify به ارمغان آورد.

از لحاظ قیمت، اشتراک یک ماهه سرویس جدید آمازون احتمالا 10 دلار قیمت خواهد داشت و برای دست یابی به موزیک های باکیفیت تر برای پخش یا اسپیکرهای قدرتمند، احتمالا 3 یا 4 دلار به این مبلغ افزوده می شود.

اگرچه سرویس جدید آمازون ظاهرا هنوز در مراحل نخست کار به سر می برد، اما نیویورک پست نوشته که در چند هفته گذشته، جلساتی برای خرید لایسنس محصولات برگزار شده و کمپانی مورد بحث می خواهد که در پاییز آتی، آن را راه اندازی کند. باید توجه داشت که اگر آمازون چنین سرویسی را راه اندازی کند و فروشگاه دیجیتالی و فیزیکی آلوم های موسیقی را زیر یک سقف بیاورد، طبیعتا به گزینه ای مناسب برای ناشران و خوانندگان تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی