ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه عمومی موبایل های وان پلاس
موبایل

از این پس موبایل های وان پلاس بدون دعوتنامه قابل خرید است

تا به امروز، امکان خرید موبایل های سری X وان پلاس تنها از طریق دعوتنامه ممکن بود و شما می بایست قبل از شروع فرایند خرید یک کد اختصاصی از سوی شرکت توسعه دهنده تلفن همراه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

تا به امروز، امکان خرید موبایل های سری X وان پلاس تنها از طریق دعوتنامه ممکن بود و شما می بایست قبل از شروع فرایند خرید یک کد اختصاصی از سوی شرکت توسعه دهنده تلفن همراه دریافت می کردید.

گویی که با خرید یک اسمارت فون ۲۴۹ دلاری وارد یک باشگاه خصوصی می شدید. اما این موبایل ساز چینی به تازگی چنین محدودیتی را رفع کرده و از این پس هر کسی میتواند بدون نیاز به دعوتنامه اقدام به خرید این موبایل های باصرفه کند.

وان پلاس می گوید که این سریع ترین تغییر از عرضه محدود به عرضه عمومی در بازار موبایل هاست و آنها امیدوارند این مدل تجاری در آینده توسعه بیشتری پیدا کند.

تا به امروز موبایل های سری X وان پلاس با بازخورد خوبی از طرف کاربران و کارشناسان مواجه شده اند. البته بسیاری نیز بابت ضعف دوربین آنها و عدم پشتیبانی از باند پر سرعت LTE در امریکا، از آن انتقاد کردند. شما می توانید بررسی موبایل وان پلاس ۲ توسط دیجیاتو را از اینجا ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هادی
    هادی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    اگر با قیمت زیر یک ملیون وارد بازار ایران بشه، میتونه رقیب قدرتمندی برای میان رده‌ها باشه، چون واقعا تو رنج قیمت زیر ۱، الان هیچ گوشی بدرد بخوری وجود نداره.

مطالب پیشنهادی