ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استودیوی Insomniac بازی Song of the Deep را معرفی کرد [تماشا کنید]

استودیوی Insomniac، سازنده عناوینی چون Ratchet and Clank و Sunset Overdrive، به تازگی از بازی ویدیویی جدید خود به نام Song of the Deep رونمایی کرده است. بازی جدید قرار است که در تابستان امسال، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

استودیوی Insomniac، سازنده عناوینی چون Ratchet and Clank و Sunset Overdrive، به تازگی از بازی ویدیویی جدید خود به نام Song of the Deep رونمایی کرده است. بازی جدید قرار است که در تابستان امسال، برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه شود و گیم استاپ، نشر آن را بر عهده دارد.

استودیوی Insomniac به جز تیزری کوتاه، هیچ اطلاعاتی درباره Song of the Deep منتشر نکرده اما بنابر وب سایت رسمی این عنوان، می توان به اطلاعاتی نسبی دست یافت. بازی مورد بحث، از سبک شوتر دوبعدی و ساید اسکرول پیروی می کند و گیمر باید با هدایت یک زیردریایی، به حل معماها و پیشروی مراحل زیر اقیانوس بپردازد.

داستان و روند بازی، کاملا غیرخطی است و به لطف جهان عظیم آن، می توان به هر شکل ممکن گیم پلی را پیش برد. جهان زیر آب نیز قرار است بسیار غنی باشد و در هر گوشه از آن، با سورپرایزهای زیادی مواجه خواهید شد.

گیمر هم چنین این توانایی را دارد که پیشروی در بازی و کسب امتیازات بیشتر، زیردریایی خود را ارتقا دهد و به کمک آن، به محیط های جدیدتر پا بگذارد. در همین حال، طبیعی است که اقیانوس، می تواند جای خطرناکی باشد و در Song of the Deep نیز باید به صورت متداول با دشمنان و ماهی های خونخوار مبارزه کرد. Song of the Deep هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما در فصل تابستان، منتشر خواهد شد. تیزر منتشر شده از سوی Insomniac را می توانید در پایین مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عماد
    عماد | ۹ بهمن ۱۳۹۴

    شبیه کراش 3 - وارپ روم 1 - مینی گیم 2

مطالب پیشنهادی