ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن اخبار یاهو با هدف یکپارچه سازی بیشتر محتویات بروزرسانی شد

کمپانی یاهو ظاهرا به تازگی بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن خود روی اندروید و iOS منتشر کرده که تغییرات نسبتا زیادی در آن به وجود می آورد. این کمپانی غول ایترنتی اخیرا اعلام داشته که تغییرات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

کمپانی یاهو ظاهرا به تازگی بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن خود روی اندروید و iOS منتشر کرده که تغییرات نسبتا زیادی در آن به وجود می آورد. این کمپانی غول ایترنتی اخیرا اعلام داشته که تغییرات به وجود آمده در طراحی و محتویات اپلیکیشن، با هدف یکپارچه سازی تجربه کاربری مخاطبان روی پلتفرم های مختلف بوده است.

یکی از تغییرات مهم اپلیکیشن مورد بحث، به چگونگی ارائه مقالات به کاربران مربوط می شود؛ از این پس کاربران با در اختیار داشتن یک اکانت یاهو و لاگین در آن، با مقالاتی مواجه خواهند شد که یاهو با توجه به سلایق وی، برایش در نظر گرفته است.

بنابراین، کاربر هرچه زمان بیشتری در هوم پیج یا اپلیکیشن یاهو سپری کند، اطلاعات بیشتری درباره موضوعات مورد علاقه وی کسب خواهد شد و ارائه محتویات با سرعت و کیفیت بیشتری از سوی یاهو صورت می گیرد.

مضاف بر این، از این پس می توان به صورت همزمان از آخرین تغییرات اعلام شده روی خبرها و مقالات باخبر شد. کاربر می تواند با فعال کردن گزینه ای، از محتویات جدیدی که ممکن است در طول زمان به اخبار اضافه شوند با خبر گردد و نبض آخرین رویدادهای سراسر جهان را در دست داشته باشد.

Yahoo News

Yahoo News

سازنده: Yahoo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 64 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی