ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازی های دانشجویان خود را روی PS4 و Xbox One عرضه می کند

کالج ها و دانشگاه های سراسر جهان معمولا به دانشجویان خود این قول را می دهند که آن ها را برای ورود به دنیای کسب و کار در دنیای واقعی آماده کنند؛ اما این هدف ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

کالج ها و دانشگاه های سراسر جهان معمولا به دانشجویان خود این قول را می دهند که آن ها را برای ورود به دنیای کسب و کار در دنیای واقعی آماده کنند؛ اما این هدف شاید همیشه به تحقق نپیوندد. اما دانشگاه کالیفرنیای جنوبی برای پایان دادن به این مشکل، از برنامه جدید خود برای عرضه بازی های ویدیوی ساخته شده توسط دانشجویان روی پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان رونمایی کرده است.

دانشگاه مورد بحث قصد دارد که با راه اندازی پروژه جدید خود، تمام ابعاد کار در حوزه بازی های ویدیوی، از ساخت و توسعه گرفته تا انتشار، را به دانشجویان خود آموزش دهد. تریسی فولرتون، مدیر پروژه، معتقد است که این بازی ها، شاید چندان بزرگ نباشند، اما لازم است که بازار عرضه شوند و در اختیار مخاطبان قرار گیرند.

جالب است بدانید که دانشگاه کالیفرنیای جنوبی خواستگاه برخی از معروف ترین بازی های مستقل چند سال اخیر بوده است و بسیاری از دانشجویان این دانشگاه، حالا به فعالان شهیر صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده اند؛ برای مثال بازی هایی چون Journey ،Fl0w و Unfinished Swan همگی برای اولین بار در کلاس های دانشگاه مذکور توسعه یافته اند.

یکی از نکات مهمی که مسئولین این پروژه روی آن تاکید ورزیده اند این است که آن ها نمی خواهند تا دیدگاه دانشجویان را تغییر دهند و کاری کنند که کسب درآمد به هدف اول آن ها تبدیل شود. در واقع دانشگاه کالیفرنیای جنوبی می خواهد این آزادی را به دانشجویان خود بدهد که بدون دخالت برخی از ناشران طمع کار با آزادی عمل هرچه تمام تر بازی های خود را ساخته و توسعه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی