ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه بازسازی شده بازی Hard Reset برای کنسول های نسل هشتم معرفی شد

بنابر اخبار اخیر به نظر می رسد که استودیوی Flying Wild Hog، سازنده عنوان Shadow Warrior، قصد دارد تا نسخه بازسازی شده بازی Hard Reset را با گیم پلی بالانس تر و گرافیک ارتقا یافته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

بنابر اخبار اخیر به نظر می رسد که استودیوی Flying Wild Hog، سازنده عنوان Shadow Warrior، قصد دارد تا نسخه بازسازی شده بازی Hard Reset را با گیم پلی بالانس تر و گرافیک ارتقا یافته برای پلتفرم ها نسل هشتم بازی های ویدیویی عرضه کند.

عنوان جدید که Hard Reset: Redux نامیده می شود، محتویات جدید و بیشتری همچون دشمنان متفاوت و سلاح های متعدد نیز در خود جای خواهد داد. بازی علمی تخیلی و شوتر Hard Reset برای اولین بار در ماه جولای سال 2011 معرفی و به فاصله کوتاهی بعد از آن، روی پی سی عرضه شد.

نکته جالب توجه اینجاست که نسخه Extended Edition عنوان Hard Reset، در ماه مارس 2012 تنها روی پلتفرم پی سی عرضه شد و نسخه Redux جدید نیز بار دیگر علاوه بر کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، در اختیار دارندگان پی سی نیز قرار می گیرد.

Hard Reset داستان سربازی کهنه کار به نام Major Fletcher را تصویر می کند که تنها انسان زنده مانده در شهر Bezoar به شمار می رود. گیم پلی بازی، المان های شوتر اول شخص و نقش آفرینی را در خود جای داده و گیمر باید به مقابله با خیل عظیم روبات های حاضر در Bezoar بپردازد.

Hard Reset: Redux هنوز هیچ تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما سازندگان اعلام کرده اند که بازی مورد بحث، «بزودی» برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر می شود. در پایین می توانید تیزر منتشر شده برای بازی را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی