ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پیتر مولینیو، سازنده سری بازی Fable خبر بازنشستگی خود را تکذیب کرد

اوایل صبح روز گذشته، اکانت پیتر مولینیو، سازنده سری بازی Fable، مجموعه ای توییت در شبکه اجتماعی توییتر ارسال نمود که خبر از بازنشستگی وی می داد؛ اما دقایقی بعد مشخص شد که اکانت وی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

اوایل صبح روز گذشته، اکانت پیتر مولینیو، سازنده سری بازی Fable، مجموعه ای توییت در شبکه اجتماعی توییتر ارسال نمود که خبر از بازنشستگی وی می داد؛ اما دقایقی بعد مشخص شد که اکانت وی هک شده بوده است. در توییت های فرستاده شده از سوی هکر هم چنین گفته شده بود که بازی جدید مولینیو، یعنی Godus، نیز کنسل شده و دیگر عرضه نخواهد شد.

اما مولینیو دقایقی بعد از انتشار این خبر، کنترل اکانت خود را به دست گرفت و اعلام نمود که هیچ یک از اخبار مربوط به بازنشستگی وی یا متوقف شدن روند ساخت Godus حقیقت ندارد.

پیتر مولینیو، شهرت خود را تا حد زیادی مدیون ایجاد سبکی جدید به نام God Game است که برای اولین بار در بازی Populous وی مورد استفاده قرار گرفت. مولینیو هم چنین در نقش مغز متفکر عناوین ارزشمندی همچون Dungeon Keeper ،Black & White و نیز سری بازی Fable ظاهر شده است.

روند ساخت بازی جدید مولینیو تحت عنوان Godus، در سال 2012 و با جمع سرمایه عمومی شروع شد و از آن زمان، استودیوی تازه تاسیس 22cans مشغول به توسعه این عنوان بوده است. بازی مورد بحث، موفق به جذب سرمایه 850 هزار دلاری در وب سایت کیک استارتر شد و اعلام شده بود که ارتباطی مستقیم با اپلیکیشن Curiosity خواهد داشت؛ اپلیکیشنی که قرار بود زندگی برنده خود را دگرگون کند، اما ظاهرا مولینیو به قول خود عمل نکرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مرد خسته
    مرد خسته | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    عجب دوره زمونه ی نامردی شده..
    زورکی میخوان ملت رو بازنشسته کنن!
    بسکه نگران سلامتیشونن..
    ولی ایشون زیرک تر از این حرفاست!
    احتمالن زندگی نامه علی دایی رو خونده..
    قیافشو.. نیرنگ از چهرش میباره!

مطالب پیشنهادی