ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل استارتاپ آموزشی LearnSprout را خریداری کرد

امروز اپل به صورت رسمی خرید استارتاپ LearnSprout را تائید نمود. این شرکت روش های ساده اما بسیار کاربردی و ارزشمند در اختیار مدارس و آموزگاران قرار می دهد تا بتوانند روند تحصیلی دانش آموزان ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

امروز اپل به صورت رسمی خرید استارتاپ LearnSprout را تائید نمود. این شرکت روش های ساده اما بسیار کاربردی و ارزشمند در اختیار مدارس و آموزگاران قرار می دهد تا بتوانند روند تحصیلی دانش آموزان خود را رصد نموده و پیگیر فعالیت های آنها باشند.

با استناد به ادعای این استارتاپ، هزاران مدرسه و موسسه در سراسر آمریکا از این پلتفرم به منظور بهینه سازی روند آموزش بهره می گیرند. بنابراین، چنین دستاوردی به شرکت ساکن کوپرتینو این امکان را می دهد تا ابزارهای آموزشی موجود در آیپد خود را توسعه داده و امکانات و ویژگی های بیشتری به آن بیفزاید.

با اینکه شرکت مورد بحث خرید این استارتاپ را تائید نموده اما در مورد جزئیات برنامه های خود در راستای استفاده از آن حرفی به میان نیاورده و حتی سخنگوی این شرکت با انتشار یک بیانیه ی کاملا رسمی و کوتاه اعلام داشته: «اپل هر چند وقت یکبار موسسات کوچک را خریداری می نماید اما عموما در مورد اهداف و نقشه های خود چیزی نمی گوید.» یعنی این بار نیز همانند گذشته دلیل خود از این خرید را بیان نخواهد کرد.

در آخر هم بد نیست در مورد LearnSprout بدانید؛ این پلتفرم آموزشی نوعی ابزار تحلیل کننده ی کلاس های درس به شمار می رود که جزئیاتی همانند تعداد دانش آموزانی که تحت بررسی هستند، رتبه ی آنها، سطح آمادگیشان برای کالج، برنامه های آموزشی، حضور و غیاب و ... را در اختیار آموزگاران قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی