ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گزینه Watch Later به نوتیفیکیشن اپلیکیشن اندروید یوتوب اضافه شد

گوگل تابستان سال گذشته، آیکن "زنگ" را به صفحه کانال های اپلیکیشن یوتوب اضافه کرد تا کاربران بتوانند با فعالسازی آن، از بارگذاری ویدئوهای جدید در کانال هایی که مشترکش شده اند با یک نوتیفیکیشن مطلع ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

گوگل تابستان سال گذشته، آیکن "زنگ" را به صفحه کانال های اپلیکیشن یوتوب اضافه کرد تا کاربران بتوانند با فعالسازی آن، از بارگذاری ویدئوهای جدید در کانال هایی که مشترکش شده اند با یک نوتیفیکیشن مطلع گردند.

تا امروز، کاربران در این نوتیفیکیشن فقط به گزینه تماشای آنی ویدئوهای جدید دسترسی داشتند و می توانستند در صورت تمایل، آن را از بخش تنظیمات اپ غیر فعال کنند. اما طبق اسکرین شات های جدیدی که در منابع خبری منتشر شده، به نظر می رسد که از این پس در نوتیفیکیشن آپلودهای جدید، شاهد گزینه جدیدی هستیم: Watch Later.

اگر نمی خواهید در همان لحظه اضافه شدن ویدئوی جدید به کانال، آن را تماشا کنید، از این پس قادرید روی گزینه Watch Later در نوتیفیکیشن اشاره کنید تا ویدئوی مورد نظر در فهرست ویدئوهایتان در یوتوب ذخیره گردد.

اضافه شدن این قابلیت به نوتیفیکیشن های اپ یوتوب، کاربران را از باز و بسته کردن مکرر اپلیکیشن بی نیاز می کند. هر چند اگر به دیدن این نوتیفیکیشن ها علاقه ای ندارید، می توانید با مراجعه به تنظیمات اپ یوتوب آنها را غیر فعال نمایید.

نوتیفیکیشن مجهز به گزینه Watch Later، به صورت یک بروزرسانی خودکار به اپ یوتوب اضافه می شود، بنابراین برای مشاهده آن باید اندکی منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی