ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است

کمپانی سونی در راستای انتشار گزارش مالی خود از سه ماهه سوم سال مالی 2016، اعلام کرده که کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4، در این بازه زمانی به فروش 8.4 میلیون واحدی رسیده؛ این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۰

کمپانی سونی در راستای انتشار گزارش مالی خود از سه ماهه سوم سال مالی 2016، اعلام کرده که کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4، در این بازه زمانی به فروش 8.4 میلیون واحدی رسیده؛ این در حالیست که سونی در طی سال مالی 2015، به فروش کلی 14.8 میلیون واحدی رسیده بود و حالا در عرض سه ماه اخیر، به بیش از نیمی از آن رقم دست یافته است.

مدیران برند پلی استیشن سونی که حالا بیش از هر زمان دیگری از عملکرد و فروش 36 میلیون واحدی کنسول نسل هشتمی خود راضی اند، اعلام کرده اند که انتظار دارند که تا پایان سال مالی 2017، به فروش کلی 17.5 میلیون واحد برسند.

انتشار این آمار و ارقام نشان می دهد که کمپانی ژاپنی سونی علی رغم ضرر و زیان قابل توجهی که در بخش موبایل متحمل می شود، درآمدی معادل 4.89 میلیارد دلار از فروش پلی استیشن 4 کسب کرده و این روند موفقیت آمیز هم چنان ادامه دارد. در همین حال، الکترونیک آرتز نیز اعلام نموده که بنابر تحلیل ها انجام شده از سوی آنان، فروش اکس باکس وان حدود 19 میلیون واحد بوده است.

در هر صورت، سونی برنامه های جاه طلبانه زیادی برای سال 2016 دارد و انتظار می رود که عملکردی بسیار بهتر از خود به نمایش بگذارد. هدست واقعیت مجازی پلی استیشن، توجه قشر عظیمی از گیمرها را به خود جلب کرده و می تواند کمکی شایان به فروش کلی پلی استیشن 4 کند. از سوی دیگر عناوین انحصاری نظیر Uncharted 4: A Thief's End و The Last Guardian پلی استیشن 4 را به رقیبی جدی برای مایکروسافت و اکس باکس وان بدل می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    از سوی دیگر عناوین انحصاری نظیر Uncharted 4: A Thief’s End و The Last Guardian پلی استیشن 4 را به رقیبی جدی برای مایکروسافت و اکس باکس وان بدل می کند.
    رقیب جدی؟؟؟
    اصلا اکس باکس الانشم در حد ps4نیست.
    چه برسه موقع unchated4
    تعصب زیادی خوب نیست.

  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    سونی چون قدرتش بالاس دشمن زیاد داره

  • S.O.N.Y
    S.O.N.Y | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    دم سونی گرم شرکت بی رقیبی که توی همه ضمینه ها یک قدم از رقباش جلو تره ! و همینطورم به امید موفقیت بیشتر بخش موبایل سونی

  • 3p3hr
    3p3hr | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    کشتین مارو، سونی موبایل سود هم میده باز مینویسین ضرر میده! بابا سونی موبایل داره سود میده بخون اخبار رو سوتی نده

مطالب پیشنهادی