ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر استودیوی بانجی، سازنده بازی Destiny از این کمپانی جدا شد

روز گذشته، تغییری نسبتا بنیادین در ساختار مدیریتی Bungie، سازنده قبلی سری بازی هیلو و دستینی، به وجود آمد و مدیرکل این کمپانی، هارولد رایان، بعد از سال ها به صورت تمام و کمال از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۵۰

روز گذشته، تغییری نسبتا بنیادین در ساختار مدیریتی Bungie، سازنده قبلی سری بازی هیلو و دستینی، به وجود آمد و مدیرکل این کمپانی، هارولد رایان، بعد از سال ها به صورت تمام و کمال از بانجی جدا شد؛ در همین راستا، پیت پرسونز، یکی از اعضای قدیمی تیم بانجی، قرار است که جایگزین وی شود.

پیت پرسونز برای سالیان متمادی یکی از اعضای کلیدی بانجی به شمار می رفته است و نقشی اساسی در ساخت نسخه های قدیمی سری بازی هیلو ایفا می کرد. پرسونز در دوران کاری خود در بانجی، حضور در سمت های مختلفی نظیر مدیریت استودیو، تهیه کننده اجرایی و مدیریت بخش تبلیغات را تجربه کرد.

وی در بیانیه اخیر خود اعلام نمود که «من شخصا می خواهم که از هارولد به خاطر تمام تلاش هایش برای تبدیل بانجی به این کمپانی فوق العاده امروزی تشکر کنم. به عنوان یک تیم، ما با وجود طوفان های متعددی که بر سر راهمان قرار داشت، پیروزی های بسیاری کسب کردیم.»

پرسونز هم چنین به طرفداران بازی Destiny گفته است که ساخت عناوین قدرتمند و بی نظیر، به عنوان اولویت شماره یک بانجی تلقی خواهد شد و تنها هدف وی به عنوان مدیر جدید بانجی، تحقق این امر خواهد بود.

کمپانی بانجی در چند سال اخیر و تحت نظارت هارولد رایان، دوران پر فراز و نشیبی را تجربه کرد. بازی دستینی علی رغم جذب میلیونی مخاطبان، با انتقادهای فراوانی مواجه شد و بسیاری عملکرد این کمپانی در قبال عرضه محتویات اضافه را زیر سوال بردند. در واقع دستینی، به صورت ناقص عرضه شد و به هیچ وجه شباهتی با آن چه سازندگان قولش را داده بودند نداشت؛ با این حال شایعات حاکی از آن اند که اکتیویژن، ناشر بازی، فشار زیادی برای عرضه دستینی در زمان مقرر به بانجی آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی