ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل تا پایان آوریل به کار اپلیکیشن My Tracks خاتمه می دهد

اپلیکیشن My Tracks گوگل برای ردیابی فعالیت های ورزشی خارج از خانه، تا کمتر از دو ماه دیگر به کارش خاتمه می دهد. گوگل امروز اعلام کرده که با وجود بروزرسانی اخیر این اپلیکیشن، تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۰

اپلیکیشن My Tracks گوگل برای ردیابی فعالیت های ورزشی خارج از خانه، تا کمتر از دو ماه دیگر به کارش خاتمه می دهد. گوگل امروز اعلام کرده که با وجود بروزرسانی اخیر این اپلیکیشن، تا انتهای ماه آپریل پیش رو آن را از پلی استور حذف و ارائه خدماتش به آن را به طور کامل متوقف می سازد.

از ماه آپریل به بعد، دیگر اپلیکیشن My Tracks اجرا نمی شود، بنابراین اگر از کاربران فعال آن هستید، بهتر است از دیتای جمع آوری شده در آن در یک حافظه خارجی یا فضای ابری گوگل درایو نسخه پشتیبان تهیه کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گوگل هدف از بستن سرویس My Tracks را تمرکز بر پروژه هایی بزرگ تر در زمینه نقشه برداری عنوان کرده. برای تهیه پشتیبان از اطلاعات، بسته به نوعشان (نقاط، نشانه گذاری ها، تصاویر و اطلاعات حسگرها) می بایست فرمت مناسب را برای نسخه پشتیبان برگزینید.

از جمله اپلیکیشن هایی که می توانید جایگزین My Tracks گوگل کنید می توان به Google Fit، Strava، Endomondo، Map My Run و Map My Hike اشاره کرد که همگی امکاناتی کامل برای ردیابی فعالیت هایی همچون قدم زنی، دویدن و دوچرخه سواری در اختیارتان قرار می دهند.

گوگل در مورد تهیه نسخه پشتیبان از فایل های My Tracks یک فایل راهنما تهیه کرده که می توانید آن را با مراجعه به این لینک مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • غضنفر
    غضنفر | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    آقا یا "آوریل" یا "اِپریل" یا فوقش دیگه "اِیپریل"...
    آپریل رو از کجا آوردی؟

مطالب پیشنهادی