ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شرکت EA خواهان جلب اعتماد دوباره پی سی گیمرها است

در نسل های گذشته ی صنعت بازی های ویدیویی، مسئله پایرتینگ [خرید یا دانلود نسخه های غیر مجاز] تاثیر منفی بسیار زیادی روی پی سی گذاشت. به واسطه این که گستره وسیعی از دارندگان رایانه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

در نسل های گذشته ی صنعت بازی های ویدیویی، مسئله پایرتینگ [خرید یا دانلود نسخه های غیر مجاز] تاثیر منفی بسیار زیادی روی پی سی گذاشت. به واسطه این که گستره وسیعی از دارندگان رایانه های شخصی آثار را به صورت کپی خریداری می کردند، تولید کنندگان تصمیم گرفتند عناوین خود را روی پلتفرم مورد بحث عرضه نکنند.

با این وجود در سال های گذشته و با رشد پلتفرم های آنلاینی مانند استیم، شاهد بازیابی دوباره پی سی و علاقه سازندگان نسبت به آن بودیم. اکنون، به نظر می رسد EA نیز سعی دارد از این بازار در حال رشد نهایت استفاده را ببرد.

بر اساس گفته الکترونیک آرتز، آنان اعتماد پی سی بازها را از دست داده و تلاش می کنند دوباره آن را بازگردانند. Peter O’Reilly، مدیر ارشد بازاریابی پلتفرم آنلاین Origin، در این رابطه گفت:

ما در مسیری قرار گرفته ایم تا دوباره دارندگان رایانه های شخصی را جذب کنیم. در طول سالیان گذشته نیز با ارائه تجربیاتی بزرگتر و بهتر روی اریجین سعی کردیم به این مهم دست یابیم.

شرکت الکترونیک آرتز در ماه گذشته Origin Access را برای پی سی معرفی کرد. بازیکنان با پرداخت 5 دلار و عضویت در این سرویس، می توانند ماهیانه عناوینی را به صورت رایگان تجربه کنند.

تخفیف های 10 درصدی روی تمام بازی های اوریجین و دسترسی زودهنگام به آثار آماده انتشار از دیگر مزایای این سرویس است. به عنوان نمونه، بازی Unravel در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) عرضه می شود. حال اگر عضویت Origin Access را داشته باشید، قابلیت تجربه این اثر را از 4 فوریه (15 بهمن) دارید.

اریجین در سال 2011 منتشر شد. این پلتفرم قابلیت خرید دیجیتالی بازی های شرکت یاد شده و دسترسی به قابلیت های گوناگون دیگر را برای بازیکن فراهم می کند. تاکنون حدود 50 میلیون نفر در اریجین ثبت نام کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی