ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی بعدی Remedy بیشتر از عناوین پیشین شبیه یک سریال چند قسمتی خواهد شد

پس از مکس پین، استودیو Remedy به سراغ ساخت بازی جدیدی رفت که آلن ویک نام گرفت؛ داستان در مورد نویسنده ای بود که با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می کرد و سفرش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

پس از مکس پین، استودیو Remedy به سراغ ساخت بازی جدیدی رفت که آلن ویک نام گرفت؛ داستان در مورد نویسنده ای بود که با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می کرد و سفرش به یک ناحیه دور از شهر و هیاهو با مشکلات عجیبی همراه شد.

برای به حداکثر رساندن اثرگذاری داستان، نویسندگان و تیم توسعه دهنده بازی تصمیم گرفتند تا آلن ویک را در چند اپیزود منتشر کرده و در میانه های بازی، از تصاویر و ویدیوهایی استفاده کنند که به داستان رنگ و بوی خاص می دمید.

در کوانتوم بریک، این رویکرد قدرت بیشتری یافت و حالا شاهد لایو اکشن هایی هستیم که در دنیای واقعی فیلم برداری شده و ارتباط مستقیم با بازی دارند. ساکو لاتینن، کارگردان هنری بازی در گفتگو با اکس باکس اچیومنت گفت: «ما همیشه می خواستیم داستان سرایی در بازی ها را یک قدم جلو ببریم. آلن ویک به ما آموخت که از برنامه های تلویزیونی الهام بگیریم. کوانتوم بریک روی همین فوندانسیون بنا شده و قدم های بسیاری در زمینه فناوری چهره و کاراکتر برداشتیم تا حتی بهتر از قبل داستان سرایی کنیم.»

بر اساس گفته های لاتینن، کوانتوم بریک هم سعی دارد در هسته مرکزی خود، بازی اکشن خوبی باشد و هم تلاش می کند تا در افزودن یک برنامه تلویزیونی موفق ظاهر شود. او در انتها می گوید بازی بعدی که طراحی خواهد کرد، نشان دهنده بلوغ و تکامل درس هایی است که تاکنون آموخته اند.

کوانتوم بریک به صورت انحصاری برای اکس باکس وان در تاریخ 5 آوریل (17 فروردین) به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی