ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیس بوک از برخی عکس هایی که آپلود می کنید یک نسخه ی هنری هم می سازد

شاید برایتان جالب باشد بدانید فیس بوک به طور مخفیانه و بدون اینکه بدانید از بیشتر عکس هایی که در این شبکه اجتماعی آپلود می نمائید یک نسخه ی هنر ASCII هم می سازد. هنر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

شاید برایتان جالب باشد بدانید فیس بوک به طور مخفیانه و بدون اینکه بدانید از بیشتر عکس هایی که در این شبکه اجتماعی آپلود می نمائید یک نسخه ی هنر ASCII هم می سازد.

هنر آسکی نوعی روش طراحی گرافیکی است که با کمک کامپیوتر و با کنار هم قرار دادن کارکترها انجام می گردد. به زبان دیگر، آسکی نوعی رمز نگاری کدها بر اساس حروف انگلیسی به شمار می رود که روی ظاهر متن تاثیر دارد.

اگر دوست دارید هنری که شبکه اجتماعی یاد شده انجام می دهد را ببینید فقط کافیست روی عکس خود راست کلیک نموده و URL آن را کپی نمائید. سپس کد مربوطه را درون آدرس بار در بالای مرورگر پیست کرده و در آخر واژه ‘html.’ را به انتهای آن بیفزائید.

Screen-Shot-2016-01-29-at-5.19.59-PM-520x475

با انجام این دستورات یک نسخه کامل از هنر آسکیِ تمام رنگی از عکس خود در اختیار خواهید داشت. این فرایند برای اینستاگرام نیز کاربرد دارد. اگر دوست دارید تصویر موردنظرتان را سیاه و سفید کنید نیز فقط باید .txt به انتهای آدرس عکس اضافه نمائید.

جا دارد یادآوری نمائیم که این دستور روی همه تصاویر کار نمی کند و اگر متوجه شدید هیچ ASCII ی ظاهر نشده بهتر است روی تصویر دیگری آن را تست نمائید. بعلاوه باید خاطرنشان کنیم که فقط عکس هایی که پابلیک (عمومی) هستند این هنر روی آنها اعمال می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    بابا شما چقدر ساده اید
    این هنر نیست
    این یه روشه که بعدا بتونن روی تصاویر الگوریتم هاشون رو با سرعت بیشتری اعمال کنند

مطالب پیشنهادی