ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توسعه Beyond Good & Evil 2 همچنان ادامه دارد

سال 2008، میشل انسل، یکی از نوابغ بازی سازی فرانسه، از پروژه Beyong Good & Evil 2 پرده برداشت. نخستین عنوان از این سری موفق شده بود تا نظر بسیاری از منتقدین و بازیکنان را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

سال 2008، میشل انسل، یکی از نوابغ بازی سازی فرانسه، از پروژه Beyong Good & Evil 2 پرده برداشت. نخستین عنوان از این سری موفق شده بود تا نظر بسیاری از منتقدین و بازیکنان را به سوی خود جلب کند اما حالا 8 سال از آن تاریخ گذشته.

8 سال و عملا هیچ خبر جدیدی شنیده نشده، با این حال انسل اصرار دارد که توسعه این بازی همچنان ادامه دارد. میشل انسل در نمایشگاه E3 سال گذشته از بازی انحصاری جدید خود برای پلی استیشن 4 با نام Wild نیز پرده برداشت اما نامی از Beyond Good & Evil 2 برده نشد.

در برنامه یوتوبی Devs Play که توسط تیم شفر، موسس Double Fine اجرا می شود، Ancel حاضر بود و به انجام نسخه ابتدایی Beyond Good & Evil می پرداخت. در جریان این برنامه طولانی، وی بارها در مورد نسخه دوم بازی و ایده هایی که از نسخه اول گرفته سخن می گوید.

میشل انسل، خالق سری Rayman نیز هست. با تلاش های وی، این سری به جایگاه قابل توجهی رسید و محبوبیت فراوانی پیدا کرد. با وجود اینکه ریمن از سبکی مشابه New Super Mario Bros. بهره می گیرد اما وی بارها اعتراف کرده که علی رغم احترام بسیارش به شیگرو میاموتو اما از ماریو اصلا خوشش نمی آید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امید
    امید | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    { Jenseits von Gut und Bose }

    :)

مطالب پیشنهادی