ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عنوان The Witness به قربانی جدید تورنت تبدیل شد

رشد پلتفرم های آنلاینی مانند استیم، اسپاتیفای یا نت فلیکس تاثیر مثبت زیادی در کاهش پایرتینگ [خرید یا دانلود نسخه های غیر مجاز] داشت. با این وجود، همچنان شاهد حضور گسترده این معضل در صنعت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

رشد پلتفرم های آنلاینی مانند استیم، اسپاتیفای یا نت فلیکس تاثیر مثبت زیادی در کاهش پایرتینگ [خرید یا دانلود نسخه های غیر مجاز] داشت. با این وجود، همچنان شاهد حضور گسترده این معضل در صنعت سرگرمی هستیم. اکنون، به نظر می رسد The Witness به قربانی جدید تورنت بدل شده است.

بر اساس گفته جاناتان بلو، خالق بازی، افراد زیادی عنوان مورد بحث را به صورت غیر مجاز دانلود کرده اند. وی در این رابطه اذعان داشت ویتنس هم اکنون بیشترین دانلود غیر قانونی میان بازی ها را در تورنت دارد. بلو در توییتر خود نسبت به عاقبت مشکل یاد شده نوشت:

متاسفانه این کار کمکی به ما برای تولید اثر بعدیمان نخواهد کرد

چند ماه پیش، گزارشاتی از سوی Arxan Technologies، شرکتی در زمینه برنامه های امنیتی، نشان می داد ارزش کلی پایرتینگ بازی ها در سال 2014 حدود 74 میلیارد دلار بوده است. این مهم در صورتی به دست آمد که صنعت گیمینگ در آن سال تنها 83.6 میلیارد دلار درآمد زایی کرد.

ساخت ویتنس که حدود 7 سال طول به طول انجامید، در تاریخ 26 فوریه (6 بهمن) با قیمت 40 دلار عرضه گشت. با توجه به نقدها و امتیازات، بازی توانست موفقیت دیگری را برای کارنامه جاناتان بلو رقم زند.

دارندگان پلتفرم های پلی استیشن 4 و پی سی هم اکنون می توانند ویتنس را به صورت دیجیتالی خریداری کنند. در آینده نیز، شاهد عرضه بازی روی سیستم عامل iOS خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر، ESRB [سیستم درجه بندی سنی بازی های ویدیویی] انتشار آخرین ساخته جاناتان بلو را برای اکس باکس وان لو داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    درامدزدایی یا درامدزایی ؟!

مطالب پیشنهادی