ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل به دنبال ساخت سریال های تلویزیونی برای سرویس استریم ویدیویی خود است

روزی بود که کسب و کار اپل صرفا به ارائه چند دستگاه و اندک خدمات نرم افزاری برای همان محصولات سخت افزاری خلاصه می شد. این روزها ولی شرکت مورد بحث بیش از هر زمان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

روزی بود که کسب و کار اپل صرفا به ارائه چند دستگاه و اندک خدمات نرم افزاری برای همان محصولات سخت افزاری خلاصه می شد. این روزها ولی شرکت مورد بحث بیش از هر زمان دیگری تلاش می کند تا سرویس های جذابی در اختیار کاربران قرار داده و از آنها کسب درآمد کند.

پس از شایعات فراوان، شاهد معرفی سرویس «اپل موزیک» در سال گذشته بودیم و از مدتی قبل، شایعاتی به گوش می رسند که اپل تصمیم دارد یک سرویس استریم ویدیو ارائه دهد. h

خیلی ها می گویند اپل، برای سرویس موسیقی خود «اسپاتیفای» را کپی کرده و حالا برای سرویس ویدیویی اش، تصمیم به کپی برداری از «نت فلیکس» دارد.

tim-cook-eddy-cue-iphone-6-7

با این حال، به نظر می رسد که شایعات در خصوص تصمیم بعدی اهالی کوپرتینو چندان هم بیراه نیست چراکه این روزها نشانه هایی مشاهده می شود که خبر از علاقه اپل برای ساخت محتوای ویدیویی اختصاصی می دهد و این در حالیست که اپل برای ارائه چنین سرویس هایی، باید رضایت سایر تولید کنندگان برتر محتوا را نیز جلب کرده و برنامه های تلویزیونی یا فیلم های سینمایی آنها را به سرویس خود بیاورد.

به گزارش وب سایت «TheStreet»، اپل اخیرا به شدت تلاش نموده با استودیوهای ساخت برنامه های تلویزیونی هماهنگی هایی انجام دهد و سریال هایی اختصاصی تولید کند. گفته می شود که این سریال ها تنها در دسترس کاربران «iTunes» قرار خواهند گرفت. به نظر می رسد که شرکت ساکن کوپرتینو در مراسم ماه سپتامبر خود و همزمان با معرفی آیفون ۷ و اپل واچ ۲، تصمیم دارد برنامه های خود برای این سرویس را نیز به اطلاع اهالی دنیای تکنولوژی برساند.

همانگونه که در فوق ذکر کردیم، اکنون نت فلیکس، آمازون یا Hulu، همه سریال هایی اختصاصی برای سرویس استریم خود توسعه داده و آنها را برای کاربران خود پخش می کنند. این مدل تجاری دست کم در ایالات متحده بازخورد مناسبی از سوی کاربران در بر داشته و به نظر می رسد اپل یک بار دیگر می خواهد پا به عرصه ای بگذارد که پیشتر پاسخ خود را پس داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    تاپ گیر میتونست بزرگترین سکوی پرتابش باشه

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

      اونوقت همه مجبور میشدن برای دیدن تاپ گیر، یکی از دستگاه های اپلی رو خریداری کنن (احتمالا بیشتر آیفون)
      :|

مطالب پیشنهادی