ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Airmail برای iOS منتشر شد؛ سرویس ایمیلی که از پس هر کاری بر می آید

پرطرفدارترین اپلیکیشن های ایمیل، معمولا به خاطر قابلیت های نوآورانه شان به محبوبیت رسیده اند: Sparrow به خاطر سادگی باورنکردنی، Mailbox برای قابلیت اسنوز و اینباکس جیمیل هم به خاطر باندل ها و کارت های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

پرطرفدارترین اپلیکیشن های ایمیل، معمولا به خاطر قابلیت های نوآورانه شان به محبوبیت رسیده اند: Sparrow به خاطر سادگی باورنکردنی، Mailbox برای قابلیت اسنوز و اینباکس جیمیل هم به خاطر باندل ها و کارت های هوشمندش.

محبوبیت این اپلیکیشن ها از آنجا آمده که روش تعامل ما با ایمیل ها را تغییر بخشیده اند. بنابراین چشم پوشی کردن از اپلیکیشن Airmail که امروز به iOS پا گذاشت، کار ساده ای است، چرا که قابلیت شاخص و متمایزی به کاربرانش ارائه نمی کند. هر چند که در طراحی ایر میل هیچ گونه خلاقیتی به کار نرفته، اما کاری می کند که دیگر اپ های موبایل جرأت انجام آن را ندارند: می گذارد هر کاری که دلتان می خواهد در آن انجام دهید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مثل ایر میل برای OS X، که یکی از بهترین کلاینت های ایمیل مک طی سال های اخیر بوده، ایر میل iOS هم گزینه های پرشماری برای مدیریت ایمیل در اختیار شما می گذارد. ایر میل از پس هر کاری که بتوانید تصورش کنید، از اسنوز و فیلتر ایمیل ها و تعامل با اپلیکیشن های شخص ثالث گرفته تا چیزهایی که تاکنون به ذهنتان خطور نکرده مثل تنظیم صدای نوتیفیکیشن ایمیل ها و دگرگون سازی پوشه بندی جیمیل بر می آید.

اکثر آیتم های ایر میل قابل تغییرند تا بتوانید آن ها را مطابق سلیقه خود، شخصی سازی کنید. می توانید اتفاقی که با سوایپ روی یک ایمیل می افتد را تغییر دهید، دستوراتی مثل ستاره دار کردن و اشتراک گذاری را فعال و غیر فعال کنید، و آیتم ها و دسته های هر منو را به دلخواه خودتان بچینید.

لئوناردو چیانتینی، یکی از توسعه دهندگان این اپلیکیشن در مورد طراحی ایر میل می گوید: "مردم نیازهای گوناگونی دارند. ما فکر می کنیم که در مقوله ایمیل، تفاوت نیازهای کاربران بسیار بسیار زیاد است." به گفته چیانتینی، ایر میل برای رفع احتیاجات کاربرانی حرفه ای طراحی شده که "در اینباکس ایمیل شان کار می کنند" و به عقیده او، همه افراد اپلیکیشن ایر میل را نخواهند پسندید.

ایر میل iOS هم اکنون با قیمت 4.99 دلار از اپ استور قابل خریداری است و می توان آن را روی آیفون و همچنین اپل واچ استفاده نمود. به گفته چیانتینی، نسخه بهینه شده ای از آن هم برای دستگاه های آیپد در راه است که به زودی در اپ استور عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hpt1988
    hpt1988 | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    بعید میدونم قویتر از TypeApp Mail باشه.

    طراحی بسیار زیبا و قابلیت‌های بیش از اندازه کامل واسه اندروید البته :)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.trtf.blue&hl=en

  • .
    . | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    5 دلار برای یه اپلیکیشن ایمیل؟ چی پیش خودشون فکر کردن؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    یه جوری تیتر رو نوشتید که انگار خود اپل این برنامه رو درست کرده

مطالب پیشنهادی