ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با تریلر داستانی The Legend of Zelda: Twilight Princess HD به گذشته سفر کنید

این نسل، نینتندو هر چه کم داشت، حداقل در زمینه بازی های انحصاری، عالی و بی نقص عمل کرد. از ساخت بازی های جدید گرفته تا انتشار دوباره عناوین قدیمی با رزولوشن بالا. آخرین تلاش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

این نسل، نینتندو هر چه کم داشت، حداقل در زمینه بازی های انحصاری، عالی و بی نقص عمل کرد. از ساخت بازی های جدید گرفته تا انتشار دوباره عناوین قدیمی با رزولوشن بالا. آخرین تلاش های نینتندو برای Wii U را هم امسال شاهد هستیم.

The Legend of Zelda: Twilight Princess HD، بازسازی دوباره ی یکی از تاریک ترین زلداهای تاریخ است. جایی که دیگر خبری از رنگ و لعاب نیست، دشمنان احمق نیستند و موسیقی هم چندان شاد نیست، همه چیز حالتی تیره به خود گرفته اند.

نسخه ابتدایی این بازی که روی گیم کیوب عرضه شد، موفق به کسب میانگین نمره 96 از مجموع امتیازات خود شد. البته، همین عنوان برای کنسول Wii هم منتشر شد و مجموعا موفق شد تا فروش 7 میلیون نسخه ای را کسب کند.

اما حالا The Legend of Zelda: Twilight Princess HD قرار است در تاریخ 4 مارس امسال برابر با 14 فروردین روی پلتفرم نیمه جان Wii U عرضه شود و شاید این آخرین بازسازی از سری زلدا باشد که روی این کنسول تجربه می کنیم. تریلر را در ادامه مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی