ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی حسابداری پارمیس همراه؛ اپلیکیشنی ایده آل برای مدیریت امور مالی

داشتن وسیله ای برای مدیریت امور مالی، این روزها به یکی از ضروریات زندگی افراد تبدیل شده. کسبه بازار، مدیران شرکت ها و سرپرست خانواده ها برای جلوگیری از خروج اضافه و تسلط کامل بر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

داشتن وسیله ای برای مدیریت امور مالی، این روزها به یکی از ضروریات زندگی افراد تبدیل شده. کسبه بازار، مدیران شرکت ها و سرپرست خانواده ها برای جلوگیری از خروج اضافه و تسلط کامل بر وضعیت مالی، می بایست حتما اعداد و ارقام مربوط به تراکنش های خود را در جایی به صورت کتبی ثبت کنند؛ چه به روش سنتی و در سالنامه های کاغذی، چه در نرم افزارهای رایانه ای همچون اکسل و چه در اپلیکیشن های حسابداری.

روش آخر، مدرن ترین و آسان ترین روشی است که می توانید برای مدیریت امور مالی کاری و زندگیتان پیش بگیرید. وارد کردن اطلاعات به اپلیکیشن های حسابداری فقط چند ثانیه وقت می گیرد، نمودارهای تصویری آنها تحلیل اوضاع مالی را برایتان آسان می کند و با یادآورهایی که دارند، هیچ گاه موعد پاس کردن چک ها و پرداخت اقساط وام هایتان را فراموش نمی کنید.

شرکت پارمیس یکی از توسعه دهندگان مشهور نرم افزارهای حسابداری است که تاکنون محصولاتش را برای اهداف خانگی، شرکتی و فروشگاهی در اختیار کاربران ایرانی قرار داده. اما شاید "حسابداری پارمیس همراه" محبوب ترین محصول نرم افزاری این شرکت باشد؛ اپلیکیشنی رایگان که با آن می توانید مدیریت خرج و مخارج منزل یا محیط کارتان را به طور کامل در دست بگیرید.

در این مطلب به معرفی و بررسی امکاناتی خواهیم پرداخت که با نصب حسابداری پارمیس بدست می آورید.

با دیجیاتو همراه باشید. 

Parmis 1

با ورود به منوی اصلی حسابداری پارمیس، اولین چیزی که می بینید نمودار دایره ای تراکنش هاست؛ نموداری که اعداد و ارقام مربوط به داده های امروز، ماه جاری، کل سال یا تاریخ دلخواه شما را با کلیک روی آن به نمایش می گذارد تا هر دفعه که اپلیکیشن را باز می کنید، دیدی کلی از اوضاع مالی تان داشته باشید.

اپلیکیشن حسابداری پارمیس، هر چه در چنته دارد را در منوی کشویی سمت راست صفحه برای شما به نمایش درآورده: تراکنش ها، حسابها، گزارشات، چکها، وام و اقساط و بخش آموزشی. به غیر از این، به بیشتر این بخش ها می توانید از طریق آیکن های میان بر از منوی اصلی هم دسترسی داشته باشید.

شاید رابط کاربری پارمیس، در نظر اول به چشم بسیاری شلوغ و پیچیده ظاهر شود، اما حقیقت این است که به لطف دسته بندی منظم، آیکن های راهنما، پشتیبانی آنلاین و همچنین بخش آموزش اپ (حاوی ویدئوهای آموزشی و راهنمایی متنی در کانال تلگرام) هیچ کاربری از کار در محیط آن سردرگم نمی شود، فقط باید چند دقیقه در منوهایش جابجا شوید تا به سادگی کار با آن پی ببرید.

Parmis 2

منوی "تراکنش ها" جاییست که باید در آن تمام پول هایی که از جیب خرج کرده اید و درآمدهایی که داشته اید را ثبت کنید. برای ثبت اعداد و ارقام، فشردن دکمه + از گوشه صفحه کافیست تا مبلغ مورد نظر (چه نقدی و چه به صورت چک) را با در نظر گرفتن دسته بندی (خوراک، پوشاک، درمانی و ...) وارد اپلیکیشن نمایید.

برای تفکیک مخارج هم می توانید ضمن در نظر گرفتن دسته بندی، از جستجوی فیلتردار اپ هم برای یافتن آنها بهره بگیرید که بسته به تاریخ ثبت و مبلغ، تراکنش مورد نظر را در کسری از ثانیه برایتان می یابد.

اما برای مشخص کردن و مدیریت منابع درآمد، هزینه ها و افراد دخیل در امور مالی شما، قبل از وارد کردن اعداد و ارقام بایستی به بخش "حساب ها" وارد شوید. این بخش برای واردن کردن اطلاعات حساب های بانکی، منابع درآمد (حقوق، عیدی، پاداش و ...)، اطلاعات بدهکاران، بستانکاران، اشخاص، اعضای منزل و دسته های دیگر در نظر گرفته شده تا کارتان را برای وارد کردن هزینه ها در منوی "تراکنش ها" راحت کند.

مثلا اگر میزان سرمایه موجود در یکی از کارت های بانکی تان را در این بخش وارد کرده باشید، در قسمت "تراکنش ها" حالا می توانید منبع تأمین هزینه را کارت بانکی تان انتخاب کنید. با این قابلیت، می توانید اطلاعات ده ها کارت بانکی را وارد اپ کرده و در انتهای ماه، امکان آنالیز هر کدام را به طور جداگانه داشته باشید که یکی از مزایای فوق العاده پارمیس محسوب می شود.

Parmis 3

پارمیس برای پیگیری وضعیت چک و اقساط وام هم بخش های جداگانه ای در نظر گرفته. در منوی چک ها می توانید اطلاعات مربوط به چک های دریافتی و پرداختی را وارد کرده و برای هر کدام یادآور در نظر بگیرید، تا هیچ گاه موعدشان را فراموش نکنید.

اگر وام ازدواج یا مسکن گرفته اید، در بخش وام حسابدار پارمیس می توانید اقساطشان را مدیریت کنید و برای آنها هم یادآور بگذارید.

Parmis 4

تمام عدد و رقم هایی که حسابدار پارمیس برایتان ثبت می کند، زمانی ارزش دارد که بتوانید آنها را آنالیز کنید. خوشبختانه اپلیکیشن مورد بحث یک بخش جداگانه را فقط مختص به گزارش گیری اختصاص داده.

گزارش صورت حساب به تفکیک تک تک خروج و گزارش مانده حساب را می توانید در قالب یک فایل اکسل یا پی دی اف از اپلیکیشن تحویل بگیرید. به غیر از این، امکان مشاهده نمودارهای ستونی و دایره ای، برای تجسم تصویری و درک بهتر تراکنش ها هم در اختیارتان قرار داده شده و ضمنا از همین قسمت می توانید بفهمید که پر خرج ترین عضو خانواده تان چه کسی است!

برای تأمین امنیت حسابدار پارمیس هم می توانید رمز عبوری برای ورود به اپ در نظر بگیرید، و از کلیه اطلاعاتتان به صورت آفلاین در حافظه نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اپلیکیشن حسابدار پارمیس با وجود این امکانات کامل، بر خلاف نمونه های مشابه هیچ گونه هزینه ای از کاربر طلب نمی کند، و به همین خاطر می توانیم آن را یکی از بهترین و ایده آل ترین حسابدارهای موجود در تلفن های هوشمند قلمداد کنیم. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا از کافه بازار و اپ استور دانلود کنید.

حسابداری پارمیس همراه

حسابداری پارمیس همراه

سازنده: فناوری اطلاعات پارمیس قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 9.4 / 5.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    در مقایسه با امکانات برنامه حسابداری موج میشه. بخش فروشگاهی و تقویم و.... رو نداره ولی خوبه

  • رامین
    رامین | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    بهترین اپلیکیشن حسابداری که در حین سادگی کاملا اصول حسابداری رو رعایت کرده.بهترین و کاملترین برنامه واسه حسابداری پارمیس هستش و بس

  • حمید
    حمید | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    دو سال استفاده می کردم اما وقتی نیاز به باز یابی اطلاعاتم داشتم و نداشت گذاشتمش کنار و از Wallet استفاده می کنم

    • اکبر
      اکبر | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

      بازیابی اطلاعات که داره
      میتونی پشتیبان گیری کنی و هر وقت لازم داشتی برگردونی

      من که راضیم :)

  • علی
    علی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    پارمیس جان شما که حرفه ای هستی نرم افزارتو تو گوگل پلی میذاشتی!

  • محمدرضا سلطانی
    محمدرضا سلطانی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی کم پیش اومده کامنت بزارم. اما انصافا بهترین اپلیکیشن حسابداری و مدیریت دخل و خرجه. تمام اپ های معروف رو تست کردم و هر کدوم نواقص یا باگ هایی داشتن اما این خیلی خوب بوده

    • Benzin
      Benzin | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

      از ژوبین بهتره؟

مطالب پیشنهادی