ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تایید کرد: رویداد Unpacked 2016 دوم اسفند ماه برگزار می شود

یک شنبه سه هفته دیگر، برابر با دوم اسفند ماه، در ساعت ۲۱:۳۰ سامسونگ تصمیم دارد از گلکسی اس ۷ به شکل رسمی پرده بردارد. نیمه شب گذشته شرکت کره ای دعوتنامه رسمی مراسم «Unpacked» ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۵

یک شنبه سه هفته دیگر، برابر با دوم اسفند ماه، در ساعت ۲۱:۳۰ سامسونگ تصمیم دارد از گلکسی اس ۷ به شکل رسمی پرده بردارد.

نیمه شب گذشته شرکت کره ای دعوتنامه رسمی مراسم «Unpacked» را ارسال نموده و قرار است از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود در شهر بارسلون و یک روز پیش از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل پرده بردارد.

در ویدیوی رسمی که سامسونگ به مناسبت دعوت از اصحاب رسانه تدارک دیده، شخصی را مشاهده می کنید که هدست Gear VR را به سر گذاشته و در آن، یک مکعب را می بیند که از داخل آن، نور به لطف لبه های مکعب به شکل یک عدد 7 ساطع می شود.

با توجه به همین ویدیو، بعید نیست به جز خود گلکسی اس ۷ و نمونه اج این تلفن هوشمند، شاهد خبرهایی از هدست Gear VR و نمونه بعدی آن باشیم.

از ماه های گذشته تا کنون اطلاعات بسیاری در مورد تلفن هوشمند مورد اشاره منتشر شده و تقریبا همه می دانند که این پرچمدار کره ای قرار است ظاهری همسان با نسل کنونی خود، گلکسی اس ۶ داشته باشد.

در این میان گفته می شود که سامسونگ درگاه کارت حافظه microSD را به Galaxy S7 اضافه کرده و از طرفی، در نمایشگر آن نیز تکنولوژی حساس به فشار را قرار داده است. برخی دیگر باور دارند که این موبایل با پورت USB-C همراه خواهد شد و همانند گلکسی اس ۵ (و بر خلاف گلکسی اس ۶) دوباره در برابر برخورد با مایعات و آب مقاوم می گردد.

همچنین خبر رسیده بود که بر خلاف سال گذشته که سامسونگ از پرچمدار چیپست های مجتمع کوالکام بهره نگرفت، امسال قرار است گلکسی اس ۷ در دو نمونه با چیپست های اگزینوس و اسنپدراگون به بازار عرضه گردد.

هیچ یک از این اطلاعات هنوز رسمی نشده و بیشتر آن نیز بر پایه حدس و گمان است اما خبر خوب برای طرفداران سامسونگ اینکه تنها سه هفته دیگر باقی مانده تا در بارسلون، همه این موارد به شکل رسمی عنوان گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, آفرین به سامسونگ , من که طرفدار هیچ شرکتی و محصولی خاص نیستم و فقط طرفدار هرچه که اول براساس واقعیت و دوم بر اساس سلیقه شخصی بهترین و قدرتمندترین باشه و بشود هستم که این عقیده ام شامل سامسونگ هم میشه! مطمئنن گلکسیS7تلفن همراهی فوق قدرتمند و صد البته بسیار حرفه ای خواهد بود از لحاظ بهینه تر شدن رابط کاربری وبه طور کلی نرم افزاری و دوربین بسیار بسیار پیشرفته تر شده اش با امکانات جدید و گشودگی بالای دیافگرام و پردازنده اش به خصوصExynos8890/M1 که قدرتمندترین هس به خصوص در عملکرد چند هسته ای و صفحه نمایشش که همیشه عالی و اول بوده ,صفحه نمایش سامسونگ(AMOLED) اختصاصیش سوپرآمولد آنهم با احتمال به کارگیری تکنولوژی های جذاب در آن مانند فورس تاچ و...
    به هرحال تا معرفی رسمی باید صبر کرد

  • rekhrekh
    rekhrekh | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    سلام. چرا راجع به کندی اخیر اینترنتی که همه چیز رو تقریبا فلج کرده هیچ خبری چیزی نمی نویسید؟ علتش چیه؟ کی برطرف می شه آخه؟

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

      عزیز محترم اینترنت ایران در برابر اینترنت کشورهای دیگر مانند مقایسه موتورسیکلت گازی قدیمی با یک موتورسیکلت 1000 هس! خیلی اینترنت بی کیفیت هس در ایران

مطالب پیشنهادی