ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی نسخه ای از پرچمدار Mi 5 را همراه با ویندوز 10 موبایل عرضه می کند [شایعه]

براساس اعلام برخی منابع چینی، احتمال می رود که شیائومی نسخه ای از تلفن هوشمند Mi 5 خود را با همراه با ویندوز 10 موبایل ارائه نماید. با توجه به اینکه در حال حاضر، پرچمدار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

براساس اعلام برخی منابع چینی، احتمال می رود که شیائومی نسخه ای از تلفن هوشمند Mi 5 خود را با همراه با ویندوز 10 موبایل ارائه نماید. با توجه به اینکه در حال حاضر، پرچمدار قابل توجهی که جدیدترین نسخه ویندوز را در خود داشته باشد، در بازار موجود نیست، اگر دستگاهی با این مشخصه در کنگره جهانی موبایل امسال ارائه گردد قطعا مورد توجه هواداران پلتفرم موبایلی مایکروسافت قرار خواهد گرفت.

لازم است اضافه نماییم که این خبر در حال حاضر صرفا در حد یک شایعه است اما آنطور که در نگاه نخست به نظر می آید، زیاد هم دور از ذهن نیست.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که همکاری شیائومی و مایکروسافت در گذشته نیز اتفاق افتاده و این نخستین باری نیست که شاهد انتشار چنین خبری هستیم.

برای نمونه، غول نرم افزاری ساکن ردموند پیشتر یک رام ویندوز 10 موبایل را به صورت اختصاصی برای تلفن هوشمند Mi 4 عرضه کرد اما اگر شایعه امروز واقعیت داشته باشد، گامی بسیار مهم از سوی هر دوی این کمپانی ها محسوب می شود که به لطف یک پرچمدار بهره مند از اسنپدراگون 820 به مرحله اجرا در خواهد آمد.

از حق که نگذریم، چنین خبری چندان هم دور از ذهن نیست به ویژه با در نظر داشتن این نکته که شرکت چینی مورد بحث اخیرا چند تبلت بهره مند از ویندوز را هم به سبد محصولاتش اضافه کرده است.

سری موبایل های لومیا شاید تنها ابزارهای موجود در بازار باشند که تجربه ای بهتر از حد متوسط از اسمارت فون های ویندوزی را در اختیارمان قرار می دهند. اما همانطور که در جریان هستید، کسب و کار این شرکت در زمینه سخت افزار موبایل در سال های اخیر پستی و بلندی های زیادی را پشت سر گذاشته است.

از همین رو، روی آوردن به شرکت های ثالثی نظیر شیائومی می تواند پاسخی برای رفع نگرانی های مایکروسافت در این زمینه باشد و Mi 5 هم که پیشتر قرار بود برای کاربران اندروید ارائه شود امکانات خوبش را در اختیار هواداران ویندوز 10 موبایل نیز قرار می دهد.

لازم است اضافه نماییم، تلفن هوشمند Mi 5 طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که در تاریخ 24 فوریه یعنی پنجم اسفند ماه رونمایی شود و آنطور که در برخی خبرها آمده به امکاناتی نظیر 4 گیگابایت رم، تا 128 گیگابایت حافظه داخلی و NFC مجهز گردیده است.

همانطور که احتمالا در جریان هستید شمار زیادی از پرچمداران امسال همراه با چیپست اسنپدراگون 820 ارائه می شوند و محصول شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با در نظر داشتن اینکه تنها سه هفته تا زمان رونمایی آن باقی مانده، پیش بینی می شود که عرضه دستگاهی با این میزان قدرت بسیار مورد توجه کاربران ویندوز 10 موبایل قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    آفرین به شیائومی

  • pars
    pars | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    اقا میگفتن Xiaomi از ماه دیگه بازار ایران میاد پس کی میاد بازار ؟

مطالب پیشنهادی