ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ناسا به لطف واقعیت مجازی، کاربران بسیاری را به ماموریت مریخ خواهد فرستاد

اکنون در مقطعی از زمان قرار گرفته ایم که به زودی چندین هدست واقعیت مجازی به بازار عرضه خواهد شد. هدست هایی که در موردشان صحبت می کنیم قابلیت آن را دارند تا شما را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اکنون در مقطعی از زمان قرار گرفته ایم که به زودی چندین هدست واقعیت مجازی به بازار عرضه خواهد شد. هدست هایی که در موردشان صحبت می کنیم قابلیت آن را دارند تا شما را با مواردی بسیاری آشنا سازند و فضای کلی محیطی دیگر را برایتان به تصویر کشند.

بر همین اساس «ناسا» تصمیم گرفته یک ماموریت هیجان انگیز برای هدست های واقعیت مجازی تدارک ببیند، جایی که کاربر این هدست قرار است ماموریت خود را در سیاره مریخ انجام دهد.

ناسا با همکاری یکی از دانشجویان MIT به نام «Sydney Do» و شرکت رسانه ای «Fusion» در حال آماده سازی این تجربه کاربری بوده و می خواهد مریخ را به اتاق شما و در برابر چشمان تان بیاورد. به این شکل افرادی که علاقه به سفرهای فضایی و کار کردن در این سازمان دارند هم می توانند به راحتی به رویای خود نزدیک تر شوند.

ناسا همچنین اعلام کرده که همین نرم افزار واقعیت مجاری باعث می شود تا سایر مردم دیدگاه باور پذیرتری از ماموریت های فضایی و قدم برداشتن در سیاره مریخ پیدا کنند.

دکتر James Crusan، مدیر بخش سیستم های اکتشاف در ناسا می گوید: «جدا از آشنایی افراد عادی با ماموریت های فضایی توسط هدست های واقعیت مجاری، کاربران می توانند مشاهده کنند که تنظیم یک ماموریت فضایی به چه شکل انجام می گیرد و همین موضوع می تواند مشوقی برای نسل آینده فضانوردان باشد.»

اینطور که سازمان یاد شده خبر می دهد، نرم افزار ماموریت مریخ برای واقعیت مجازی تا پایان سال جاری میلادی آماده و منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی