ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برجستگی دوربین در بدنه ی گلکسی اس 7 و اس 7 اج زیر یک میلی متر خواهد بود

هنگامی که سامسونگ اسمارت فون های گلکسی S6 و S6 edge را در سال گذشته معرفی نمود، بسیاری از کاربران و کارشناسان به وجود برآمدگی جایگاه دوربین در قسمت پشت بدنه ی دستگاه اعتراض کردند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

هنگامی که سامسونگ اسمارت فون های گلکسی S6 و S6 edge را در سال گذشته معرفی نمود، بسیاری از کاربران و کارشناسان به وجود برآمدگی جایگاه دوربین در قسمت پشت بدنه ی دستگاه اعتراض کردند و اعلام نمودند که ای کاش طراحی موبایل های یاد شده اینگونه نبود.

در پی همین شکایت ها، شایعه شد که غول تکنولوژی کره ای در نظر دارد این ایراد طراحی را در نسل های آتی از میان بردارد و موجب رضایت بیشتر کاربرانش گردد و از همین رو گلکسی S7 و S7 edge دیگر چنین ضعفی را نخواهند داشت.

تاکنون حرف و حدیث های زیادی در این رابطه وجود داشته اما امروز تصویری منتشر گشته که دقیقا نشان می دهد این برآمدگی چگونه و به چه اندازه ای خواهد بود. بر اساس تصویری که اکانت توئیتر @OnLeaks منتشر کرده، ماژول دوربین موبایل های اس 7 و اس 7 اج فقط 0.8 میلی متر برجستگی خواهد داشت؛ یعنی کمتر از نصف ضخامت آن در موبایل های پیشین (1.7 میلی متر).

البته از آنجا که گلکسی A 2016 که به تازگی عرضه گشته هم برآمدگی کوتاه و باریکی دارد، چندان عجیب نخواهد بود که سامسونگ در پرچمداران آتی خود این برجستگی را تا حد امکان کم نماید.

در آخر نیز باید گفت انتظار می رود اسمارت فون های مورد بحث با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری بزرگ تر از نسخه های قبلی همراه باشند. اما برای آگاهی از مشخصات واقعی این دیوایس ها باید تا دوم اسفند منتظر ماند تا خود سامسونگ به صورت رسمی درباره شان سخن بگوید.

Capture

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • alireza
    alireza | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    قبل از بعضی ها میومدن و میگفتن این که دوربینش زده بیرون و از این حرفا...حالا اومدن میگن پشتش با اون بیرون زدگی زیبا بود...واقعا بعضی نظرات عجیب هست.
    تو انتقادهایی که به بیرون زدگی دوربین میگرفتن دریغ از یه همچین نظراتی که این بیرون زدگی توی زیبایی گوشی تاثیر داره...
    برید هر عیب دیگه که میتونید پیدا کنید...

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی