ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمای پشتی پرچمداران بعدی سامسونگ نیز در رندر های تازه فاش شد

مدتی پیش رندرهایی منسوب به پرچمدار بعدی سامسونگ توسط اکانت توییتری مشهور evleaks@ منتشر شدند که اخبار آن را با شما مرور کردیم. هرچند در این تصاویر نمای پشتی این تلفن هوشمند مشخص نبود، اما با ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

مدتی پیش رندرهایی منسوب به پرچمدار بعدی سامسونگ توسط اکانت توییتری مشهور evleaks@ منتشر شدند که اخبار آن را با شما مرور کردیم. هرچند در این تصاویر نمای پشتی این تلفن هوشمند مشخص نبود، اما با این حال بر اساس آنها می توان گفت که Galaxy S7 حداقل از نظر ظاهری نسبت به نسل فعلی تغییر چندانی نداشته و تفاوت های آن، به اندکی باریک تر شدن حاشیه های نمایشگر و بزرگتر شدن دکمه Home محدود خواهند بود.

اکنون اما تصویری از نمای پشت پرچمداران بعدی نیز منتشر شده و در صورتی که این تصویر تازه نیز صحت داشته باشد، با قطعیت بیشتری می توان نسبت به عدم تغییرات عمده ظاهری در این تلفن هوشمند (و نسخه edge آن) اطمینان حاصل نمود.

سامسونگ سال گذشته و پس از درخواست های فراوان از سوی کاربران پرچمدارانش، سرانجام پلاستیک را کنار گذاشته و ترکیب شیشه و فلز را در طراحی Galaxy S6 مورد استفاده قرار داد.

هرچند طراحی تازه برای بسیاری از کاربران راضی کننده بود، اما همین طراحی از سوی دیگر موجب شد شرکت کره ای مجبور باشد قابلیت هایی مثل درگاه کارت حافظه و امکان تعویض باتری را به دست فراموشی سپارد.

در ماه های اخیر اما اخبار و شایعات منتشر شده از این موضوع حکایت داشتند که سامسونگ موفق شده برخی از نقاط ضعف طراحی تازه را رفع کرده و تعدادی از ویژگی های مورد درخواست کاربران را به پرچمدار آینده خود اضافه نماید، موضوعی که البته برای مشخص شدن صحت آن، لازم است تا انتشار اخبار و تصاویر بیشتر منتظر بمانیم.

در پایان می توانید رندر منتشر شده از نمای پشتی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge را مشاهده نمایید.

galaxy-s7-back

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    چرا بنچمارک ش رو پوشش نمیدین ؟ بنچمارک زده هیولا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی