نینتندو نیز به دنبال تکنولوژی واقعیت مجازی می رود

نینتندو در حال حاضر اوقات خوشی را سپری نمی کند، اما با اپلیکیشن و بازی های موبایلی که در راه است و کنسول (احتمالا هیبریدی) NX، که امسال قرار است معرفی شود، آینده بسیار نویدبخش است. با این حال، موج واقعیت مجازی فرا رسیده و ژاپنی ها قرار نیست از آن باز بمانند.

براساس گزارش منتشر شده توسط سرکان توتو، تحلیلگر شناخته شده صنعت بازی، نینتندو در جلسه سرمایه گذاران خود به این مسئله اذعان داشته و گفته که جریان واقعیت مجازی را دنبال خواهند کرد. جز این، هیچ حرف دیگری از نقشه های آتی کمپانی به میان نیامده.

Wii U و 3DS فروش چندان بالایی تجربه نمی کنند و تمام امید نینتندو و سرمایه گذارانش به NX معطوف شده است. با این حال، آیا ماریو و زلدا می توانند سهمی از بازار 120 میلیارد دلاری واقعیت مجازی تا سال 2020 کسب کنند؟

نینتندو قرار نیست در برنامه آتی خود برای بازی های موبایل تغییری ایجاد کند و بنیان NX نیز نهاده شده. بنابراین، پلتفرم واقعیت مجازی نینتندو هر چه که باشد، احتمالا فارغ از کنسول اصلی شرکت خواهد بود و شاید حتی NX همان کنسول هیبریدی است که می تواند هدست واقعیت مجازی هم باشد، کسی چه می داند.

مطالب مرتبط

مروری بر دایرکت شب گذشته نینتندو

شب گذشته، صنعت بازی های ویدئویی همراه بود با دایرکت مستقیم شرکت نینتندو، نینتندویی که حالا روز های کم فراز و نشیب خود را طی می کند. تمرکز اصلی این ارائه روی عناوینی بود که در بهار و تابستان پیش رو عرضه می شوند. در این دایرکت شرکت نینتندو اقدام به معرفی بازی های بزرگی... ادامه مطلب

هدست واقعیت مجازی Playstation VR قیمتی مشابه یک کنسول خانگی خواهد داشت

سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه توکیو گیم شو یک تغییر سیاست بزرگ را اعمال کرد و «پروژه مورفیوس» را به «پلی‌استیشن وی‌آر» تغییر نام داد. با این تغییر نام بسیاری مطمئن شدند که اصلی ترین هدف این هدست واقعیت مجازی جامعه گیمرها خواهد بود و به دنبال آن گمانه زنی پیرامون قیمت... ادامه مطلب

نینتندو سوییچ به فروش 18 میلیون واحدی رسید؛ مدیرعامل نینتندو تغییر خواهد کرد

كنسول نینتندو سوییچ تا امروز 17.79 ميليون واحد در سرتاسر جهان فروش رفته كه موفقيت بزرگى براى نينتندو به شمار مى رود. لازم به ذكر است تا امروز، 68.97 ميليون نسخه از بازى هاى اين كنسول هم فروخته شده اند. نينتندو فروشى 20 ميليون واحدى را براى سوييچ و فروش 100 ميليون نسخه اى را براى... ادامه مطلب

نفس کشیدن، راه جدیدی برای کنترل بازی های واقعیت مجازی

واقعیت مجازی تکنولوژی فرداست و مدتی می شود که برای درمان بیماری های خاص مثل اختلال تنش زای پس از رویداد (PTSD) و فوبیاها مورد استفاده قرار می گیرد. تقریبا 18 درصد از جمعیت بزرگسالان آمریکایی از احساس اضطراب رنج می برند و بازی Deep که توس اوون هریس برای آکیلس ریفت توسعهیافته قصد برطرف... ادامه مطلب

مروری بر زندگی حرفه ای ساتورو ایواتا؛ بدرود قهرمان

امروز صبح اعلام خبر فوت ساتورو ایواتا، مدیرعامل شرکت نینتندو، دنیای بازی را در بهت و غم فرو برد. اولین بار، علائم بیماری وی پیش از E3 سال 2014 اعلام شد. وی به علت انجام عمل جراحی، موفق به حضور در لس آنجلس نشد و در توکیو ماند. یک سال گذشت و به نظر می رسید... ادامه مطلب

والو: واقعیت مجازی به یک اپلیکیشن خاص برای مطرح شدن نیاز ندارد

بسیاری معتقدند که «اتفاق بزرگ بعدی» در دنیای تکنولوژی و صنعت سرگرمی، هدست های واقعیت مجازی و پس از آن، هدست های واقعیت افزوده هستند. چندین کمپانی بزرگ خود را آماده ی عرضه ی هدست های شان به بازار کرده اند و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، تا پایان سال، روی دیگری از... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x