ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل روزانه و از طریق شبیه سازی، ماشین های خودرانش را ۵ میلیون کیلومتر آزمایش می کند

گوگل امروز در گزارش ماهانه اش اعلام نموده که در نظر دارد از پایگاه داده خود برای شبیه سازی پیمایش روزانه 3 میلیون مایل (5 میلیون کیلومتر) توسط ماشین های خودران خود استفاده نماید. این مسافتِ ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

گوگل امروز در گزارش ماهانه اش اعلام نموده که در نظر دارد از پایگاه داده خود برای شبیه سازی پیمایش روزانه 3 میلیون مایل (5 میلیون کیلومتر) توسط ماشین های خودران خود استفاده نماید. این مسافتِ بسیار طولانی قرار است برای ایجاد امنیت بیشتر و بهینه سازی عملکرد ماشین های بدون راننده ی کمپانی یاد شده پیموده شود.

در همین راستا جا دارد اشاره نمائیم که آمریکائی ها فقط در سال 2000 میلادی 2.7 تریلیون مایل را طی نموده اند و گوگل باید هر چقدر می تواند داده جمع آوری کند تا از آنها برای بهینه سازی ماشین های خودران اش استفاده نماید.

مزیت اصلی شبیه سازی برای اتومبیل های بدون راننده زمانی به چشم می آید که مهندسین گوگل قصد داشته باشند اقدام به پدید آوردن دگرگونی خاصی در الگوریتم های مرتبط به این خودروها نمایند، در چنین شرایطی تاریخچه ی شبیه سازه شده ی پیشین با الگوریتم های تازه بازسازی می گردد و می توان از کارایی تغییرات اطمینان حاصل کرد.

پس از این مرحله نیز گوگل روند آزمایش کدهای جدید خود روی ماشین ها را همچنان ادامه خواهد داد و وسایل نقلیه یاد شده با نرم افزارهای تازه هر هفته مسافتی میان 10 تا 15 هزار مایل را در دنیای واقعی طی می نمایند تا اشکالات احتمالی شان مشخص و برطرف گردد.

سیستم شبیه سازی همچنین به شرکت ساکن مانتین ویو کمک می نماید تا سناریوهای جدیدی بر اساس موقعیت های دنیای واقعی را بازسازی نموده و سرعت حرکت خودرو در بزرگراه ها را تنظیم نماید و عملکرد آنها را تحت کنترل داشته باشد. به این ترتیب، مهندسان قادر خواهند بود تمامی احتمالات ممکن را در فضای شبیه سازی شده تست کرده و مطمئن شوند که ماشین های جدید با امنیت بیشتر در خیابان های واقعی رانندگی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی