ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی بر نسخه 7.0 (بتا) اپلیکیشن کافه بازار

کافه بازار، پرطرفدارترین استور ایرانی اپلیکیشن های اندروید، به تازگی و در راستای یکپارچه سازی اپلیکیشن موبایلش با طراحی جدید نسخه تحت وب، اقدام به عرضه نسخه 7.0 بتای این اپلیکیشن برای دستگاه های اندرویدی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

کافه بازار، پرطرفدارترین استور ایرانی اپلیکیشن های اندروید، به تازگی و در راستای یکپارچه سازی اپلیکیشن موبایلش با طراحی جدید نسخه تحت وب، اقدام به عرضه نسخه 7.0 بتای این اپلیکیشن برای دستگاه های اندرویدی کرده تا با گرفتن بازخوردهای کافی از تسترها و پس از عیب یابی کامل، آن را در اختیار کلیه کاربرانش قرار دهد.

عمده تغییرات صورت گرفته در نسخه 7.0 نسبت به نسخه فعلی بازار (6.5.4)، تغییرات ظاهری و بهینه سازی رابط کاربری بوده اند، با این وجود تغییرات کوچکی را در بخش تنظیمات و همچنین در سرعت بارگذاری صفحات اپ نیز شاهد هستیم.

ما در دیجیاتو با دریافت این نسخه بتا، نگاهی داشته ایم بر تغییرات ریز و درشتی که در پلتفرم موبایل کافه بازار صورت گرفته که در ادامه به شرح مختصری از آنها خواهیم پرداخت.

با دیجیاتو همراه باشید. 

Cafe 2
در لیست آخرین تغییرات کافه بازار می خوانیم: "هیچ چیز، جز همه چیز!". شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد، اما حداقل از نظر تغییرات ظاهری، باید به تیم توسعه دهنده بازار بابت گفتن این جمله حق بدهیم. نسخه 7.0 کافه بازار، بدون شک زیباترین و باثبات ترین نسخه این استور ایرانی از منظر رابط کاربریست.
1
با وجود حذف حالت نمایش افقی در این نسخه (که مطمئنا به مذاق صاحبان تبلت خوش نخواهد آمد)، رابط کاربری جدید کافه بازار در حالت عمودی هم به خوبی می تواند رضایت کاربران را جلب کند. منوی کشویی نسخه های قدیمی، جایش را به چهار آیکن کوچک و منظم در پایین صفحه داده، بازی ها و اپلیکیشن های مهم همچون نسخه تحت وب در اسلایدشوهای متحرک و بنرهای بزرگ به نمایش در می آیند و سرعت بارگذاری صفحات به وضوح بالاتر رفته.
Cafe 4
با کلیک روی آیکن "دسته ها" از پایین صفحه، وارد صفحه ای می شوید که در آن برنامه ها و بازی ها بسته به سبک و موضوع تفکیک بندی شده اند. برای جلوگیری از اشغال فضای صفحه اصلی، آیکن جستجو از این قسمت حذف و به پایین صفحه منتقل شده که جستجو در محیط کافه بازار را از تمام صفحات این اپلیکیشن برای کاربر فراهم کرده است.
Cafe 5
با فشردن آیکن هر دسته، به صفحه ای منتقل می شوید که در آن پرفروش ترین ها و برترین های دسته برایتان ردیف شده اند. با فشردن دکمه بیشتر هم می توانید به فهرست کامل این اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید.
Cafe 7
بخش نظرات اپلیکیشن ها، حالا منظم تر از گذشته شده و برخی المان های طراحی متریال (همچون آیکن گرد گوشه صفحه) به آن اضافه شده اند.
Cafe 3
امکانات بخش تنظیمات کافه بازار تقریبا دست نخورده باقی مانده، اما گزینه ای برای نمایش تعداد به روزرسانی روی آیکن بازار را در آن مشاهده می کنید. گفتنی است که این قابلیت، در نسخه های اولیه اپلیکیشن بازار وجود داشت و حالا پس از مدت های طولانی، مجددا به نسخه جدید این اپ بازگشته است.

نظرتان در مورد نسخه جدید اپلیکیشن کافه بازار چیست؟ چه قابلیت ها و امکاناتی از نسخه بعدی آن انتظار دارید؟ در قسمت نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را به گوش تیم توسعه دهنده کافه بازار برسانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • RosTaM
    RosTaM | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    بازار برنامه های مورد نیاز مارو تامین نمیکنه ...
    ایمو ، بی تالک ، فیسبوک ، واتساپ ، وایبر و غیره اینا محبوب های جامعه هست .. ۲۰ درصد برنامه های بازار همش تلگرام های غیر رسمی هست ... بنظر من توسعه دهنده بازار هیچ توجهی ب کار برانش نداره و فقط داره سود خودش رو حساب میکنه!

  • sara zandi
    sara zandi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

    خیلی ممنون از زحماتتون

    به ما هم سر بزنید
    http://www.sabadshop.ir/

  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۱۰ آبان ۱۳۹۵

    بازار رو استفاده نکنید جاسوسی میکنه از فایل ها و پیام هاتون

  • صادق
    صادق | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی بده اصلا استاندارد های گوگل رعایت نشده

    تازه ها هم حذف شده ! پسرفت خوبی بود !

    • RosTaM
      RosTaM | ۹ اسفند ۱۳۹۶

      یص ... دقیقا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی