ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه محصولات شیائومی در خاک آمریکا
تکنولوژی

واکنش شیائومی به عرضه چند ساعته محصولاتش در آمریکا

ساعتی قبل بود که خبر دادیم یک اپراتور مجازی تلفن همراه در آمریکا، یعنی US Mobile، برای اولین بار اقدام به فروش موبایل برند شیائومی در این کشور کرده است. البته امکان خرید این مدل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

ساعتی قبل بود که خبر دادیم یک اپراتور مجازی تلفن همراه در آمریکا، یعنی US Mobile، برای اولین بار اقدام به فروش موبایل برند شیائومی در این کشور کرده است. البته امکان خرید این مدل ها تنها برای چند ساعت میسر بود سپس از لیست فروشگاه اپراتور مذکور حذف شدند.

حالا کمپانی سازنده چینی به این اتفاق واکنش نشان داده و در تایید آنچه در خبر قبلی آمده بود، این اقدام را به گردن توزیع کننده های واسطه انداخته است.

در بیانیه شیائومی آمده که اپراتور کوچک US Mobile بدون کسب مجوز از آنها دست به این کار زده. ضمن این که Kaylene Hong به عنوان یکی از سخنگویان شرکت در مصاحبه با IBT تاکید کرده که آنها اصولاً قصد ندارند اسمارت فون های خود را با مشارکت یک توزیع کننده یا اپراتوری خاص در خاک آمریکا عرضه کنند.

البته در بیانیه شرکت چینی تصریح نشده که آنها قصد دارند جلوی کار اپراتور آمریکایی را بگیرند یا خیر، اما پرواضح است که US Mobile برای این کار خود هیچگونه هماهنگی با سازنده چینی انجام نداده است.

در حال حاضر شیائومی به طور رسمی موبایل هایش را تنها در معدودی کشورها در آسیا و آمریکای جنوبی به فروش می رساند.

بسیاری تنها عامل عدم عرضه تلفن های ارزان قیمت این کمپانی چینی در آمریکا و اروپا را، واهمه آنها از شکایت های نقض پتنت از طرف سایر رقبا می دانند. اما آن طور که از شواهد برمی‌ آید، این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد. لااقل از بیانیه امروز دریافتیم که در آن روز، موبایل این شرکت به صورت مستقیم و نه تحت قرارداد اپراتورها به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    مثل اینکه تنها بازار رقابت کامل و قانونمند دنیا آمریکاست که ارائه محصول بدون در نظرگرفتن مسایلی مثل نقض پتنت کار هر شرکتی نیست.اگر تمام بازارها اینجوری بودن شاید هرگز شرکتهایی مثل شیائومی یا هواوی و ... اصلا پا نمیگرفتن.
    راستی هواوی تو آمریکا نیست درسته؟

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    حالا مگه همراه اول با شیائومی هماهنگ کرده که ادعا می کنه میخواد باهاش همکاری داشته باشه!؟
    :D

مطالب پیشنهادی