ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویتنس رکورد فروش یک سال Braid را در یک هفته شکست

جاناتان بلو، غریب به یک دهه پیش، با عرضه بازی Braid موفق شد تا اسم و رسمی برای خود به دست آورد. سال ها گذشت تا وی بالاخره بازی جدید خود را به بازار عرضه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

جاناتان بلو، غریب به یک دهه پیش، با عرضه بازی Braid موفق شد تا اسم و رسمی برای خود به دست آورد. سال ها گذشت تا وی بالاخره بازی جدید خود را به بازار عرضه کرد و همانند عنوان قبلی، The Witness هم یک شاهکار است [بررسی دیجیاتو].

بازار بازی های ایندی یا مستقل حالا بزرگ تر از هر زمان دیگری است و اگر زمان عرضه Braid، تازه در حال شکل گرفتن بود، در حال حاضر به بلوغی نسبی رسیده است و هر ساله چندین عنوان ارزشمند در این دسته بندی به بازار عرضه می گردد.

جاناتان بلو، توسعه دهنده و طراحی بازی که چندی پیش در توییتر خود از رتبه اول The Witness در سایت های تورنت گله داشت، حالا به رکوردشکنی آن نسبت به Braid خبر می دهد. میزان فروشی که این بازی در عرضه یک هفته اول انتشار خود داشته، از میزان فروش یک سال Braid هم فراتر رفته و این یعنی تضمین ساخت بازی بزرگ بعدی از سوی Thekla Inc.

The Witness را همین حالا می توانید رو پلی استیشن 4 و پی سی خریداری کنید و از حل صدها پازل متنوع آن و کشف دانش پشت پرده بازی لذت ببرید. ویتنس عنوانی ارزشمند است و امید می رود که با حمایت بیشتر از جاناتال بلو، در آینده شاهد خلق آثاری ارزنده از سوی وی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی