ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یونیسف به دنبال سرمایه گذاری در حوزه فناوری برای بهبود زندگی کودکان محروم است

«صندوق کودکان ملل متحد» که با نام اختصاری «یونیسف» شناخته می گردد در نظر دارد سرمایه گذاری خود روی استارتاپ های حوزه ی تکنولوژی را افزایش دهد. این اقدام جدید سازمان یاد شده در واقع ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

«صندوق کودکان ملل متحد» که با نام اختصاری «یونیسف» شناخته می گردد در نظر دارد سرمایه گذاری خود روی استارتاپ های حوزه ی تکنولوژی را افزایش دهد.

این اقدام جدید سازمان یاد شده در واقع بخشی از طرح «صندوق نوآوری» محسوب می گردد که هدف آن یافتن و حمایت از پروژه هائیست که محصولات آنها موجب ارتقاء سطح کیفیت زندگی کودکان محروم در سراسر دنیا می گردد.

لازم به یادآوری است که این شرکت ها باید در وهله اول از نظر کیفیت مورد تائید یونیسف باشند. به طور مثال، ایده ای که ارائه می گردد باید متن باز بوده و نمونه اولیه طرح آن نیز در دست تولید باشد، اما تکنولوژی ای که در پشت آن نهان است می تواند کاملا جدید یا حتی نسخه بهینه شده از نمونه های موجود باشد. به این مفهوم که اجباری برای بدیع یا نوین بودن طرح وجود ندارد.

یونیسف هدف خود از این کار را حمایت از نوآوران اعلام نموده تا بتوانند ایده های خلاقانه ی خود را به مرحله اجرا در بیاورند. البته فقط طرح هایی تحت حمایت این سازمان قرار خواهند گرفت که موجب افزایش دسترسی کودکان به اطلاعات و فرصت ها می گردند. برخی از معیارهای گزینشی یونیسف را  می توانید در ادامه مطالعه نمائید:

  • محصولاتی که مناسب افراد زیر 25 سال هستند و نیازهای آموزشی و فعالیت های این سنین را تحت پوشش خود دارند
  • اطلاعاتی که به صورت آنی امکان تصمیم گیری را به کاربر می دهند
  • زیر ساخت های لازم برای افزایش دسترسی به سرویس ها و اطلاعاتی همانند ارتباطات، انرژی، مسائل اقتصادی، حسگرها و سیستم حمل و نقل

«صندوق نوآوری» از سال گذشته که تازه راه اندازی شده بود تاکنون بالغ بر 9 میلیون دلار کمک مالی دریافت نموده و اکنون در نظر دارد این پول را برای اهدافی که در بالا اشاره نمودیم سرمایه گذاری نماید. استارتاپ های علاقه مند می توانند برای ثبت نام در این طرح از هشتم اسفند ماه به وب سایت سازمان مورد بحث مراجعه نموده و کمپانی خود را معرفی نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی