ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر دنبال کردن مکالمات طولانی و توئیت های جریان ساز را تسهیل کرد

توئیتر به تازگی، تغییر بزرگی در شیوه نمایش توئیت ها در وبسایت خود ایجاد کرده: از این پس با کلیک روی هر توئیت، پنجره جداگانه ای در تایملاین شما باز خواهد شد. این پنجره برای تمام توئیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

توئیتر به تازگی، تغییر بزرگی در شیوه نمایش توئیت ها در وبسایت خود ایجاد کرده: از این پس با کلیک روی هر توئیت، پنجره جداگانه ای در تایملاین شما باز خواهد شد. این پنجره برای تمام توئیت ها به نمایش در می آید، و همچنین توئیت هایی را پوشش می دهد که یک یا بیش از یک پاسخ برای آن توسط دیگر کاربران نوشته شده است.

در حال حاضر این تغییر ساختاری فقط در وبسایت توئیتر انجام گرفته، و مشخص نیست که کمپانی چه زمانی قصد ارائه آن را برای دیگر محصولاتش از جمله اپلیکیشن های iOS و اندروید دارد.

از حالا به بعد، وقتی که روی یک توئیت کلیک می کنید، یک پنجره جدید در تایملاین شما باز می شود. اگر توئیت مورد نظر بیش از یک پاسخ دریافت کرده باشد، در این پنجره کلیه پاسخ ها قابل مشاهده اند. پیش از این، گسترش یک مکالمه تنها پاسخ های درون تایملاین شما را پوشش می داد، و اگر با مکالمه ای طولانی مواجه بودید، آن را به طور کامل نمی توانستید در تایملاین تان مشاهده نمایید.

توئیتر دیروز اعلام کرده که این تغییر، کار مردم برای دنبال کردن مکالمات را از همان صفحه تایملاین آسان تر از همیشه می کند. گفتنی است که نبود این قابلیت در پلتفرم توئیتر، بارها نارضایتی منتقدین را به عنوان یکی از جنبه های گیج کننده توئیتر، خصوصا برای تازه واردین برانگیخته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی