ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برخی از قابلیت های استایلوس فبلت های نوت در اندروید N را فاش ساخت

اگر خاطرتان باشد صبح امروز خبر رسید که سامسونگ نام نسخه دیگر از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را که اس 7 اج نام دارد فاش ساخت و از آن تحت عنوان دستگاهی یاد کرد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اگر خاطرتان باشد صبح امروز خبر رسید که سامسونگ نام نسخه دیگر از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را که اس 7 اج نام دارد فاش ساخت و از آن تحت عنوان دستگاهی یاد کرد که از مدهای جدید تعریف شده برای نمایشگرهای خمیده سری اج [که همراه با آپدیت اندروید 6.0 مارشملو از راه می رسند] پشتیانی می کند.

شرکت مورد بحث اطلاعات یاد شده را در وبسایت خود و در بخشی که به توسعه دهندگان و کیت توسعه نرم افزاری Look اختصاص یافته بیان کرده بود. کیت یاد شده به توسعه دهندگان امکان می دهد که از امکانات متنوع سامسونگ برای تعامل با نمایشگر (یعنی قلم اس و لبه خمیده نمایشگر برخی از موبایل های تولیدی اش) بیشترین بهره را بگیرند.

بالای صفحه ای که به این گروه از کاربران اختصاص یافته است، اینطور آمده: کیت Look ویجت ها و کامپوننت های خاصی را برای افزایش کارکردهای ابزارهای اندرویدی سامسونگ ارائه می دهد» و در ادامه به لیستی از کارکردهای در نظر گرفته شده برای سری محصولاتت نوت و اج اشاره گردیده که به شرح زیر هستند:

Look-API-SAMSUNG-Developers-768x424

تا به اینجا همه چیز خوب است و امکانات یاد شده همان هایی هستند که هم اکنون نیز در سری محصولات اج و نوت موجودند یا اینکه همراه با آپدیت مارشملو به زودی از راه می رسند. آنچه باعث جلب توجه می شود عبارت «will be deprecated in N» است.

بگذارید ببینیم منظور از عبارت های N و deprecated در این جمله چیست؟ معنای تحت الفظی واژه دوم در دیکشنری این است: دلسردی از کاربرد امکانات، طراحی یا [پیروی از] روشی به خاطر جایگزین شدن آن با چیز دیگری.

بنابراین می توان اینطور نتیجه گرفت که برخی از قابلیت های امروزی قلم اس و نمایشگرهای اج به زودی جای خود را به امکانات دیگری خواهند داد. حال ببینیم که منظور از N چیست؟ مجددا با نگاهی به اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ می توان مشخص نمود که منظور چیست.

در این سایت آمده است: «مد Edge Single Plus در سیستم عامل M گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس پشتیبانی می شود» و روز گذشته در کنار این دو از یک موبایل دیگر به نام گلکسی اس 7 اج نیز نام برده شده بود اما امروز نام این موبایل از تمامی بخش های سایت پاک شد.

در اینجا منظور از M اندروید مارشملو است و به لطف همین آپدیت است مد Edge Single Plus و دیگر امکانات جدید به تلفن های هوشمند سری اج و نوت خواهند آمد.

بنابراین شاید منظقی آن باشد که نتیجه بگیریم will be deprecated in N یعنی این امکانات دیگر در اندروید N موجود نخواهند بود حال فرقی ندارد که نام آپدیت 7.0 اندروید چه باشد.

اینکه نسخه بعدی اندروید از امکانات یاد شده پشتیبانی کند یا قابلیت جدید دیگری جایشان را بگیرد مساله ایست که باید منتظر ماند تا مشخص گردد اما خبر اصلی شاید این باشد که نخستین بار به صورت رسمی به نسخه آتی اندروید اشاره گردیده است.

ساندار پیچای مدیر گوگل پیشتر در توئیتی گفته بود که کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت امسال اندکی زودتر از موعد همیشگی اش (یعنی در روزهای 18 تا 20 می) برگزار می شود و فضای برگزاری کنفرانس نیز با هممیشه فرق دارد و به همین خاطر پیش بینی می شود که در آن زمان خبرهای بسیار مهمی در رابطه با اندروید منتشر گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, خیلی خیلی عالیتر میشه خیلی اگه محصولات قدرتمند و کارآمد فعلی سامسونگ و محصولات فوق قدرتمند و کارآمد پیش رویش به اندروید جایگزین نسخه M /6(مارشمالو) مجهز بشوند حالا هر نامی که خواهد داشت مهم نیس , مهم این هس که طبیعتن و مطمئنن با ارتقاء اندروید شاهد قابلیت های جدید و بهینه تر شدن خواهیم بود که این بهینه بودن میتواند شامل حذف و جایگزین کردن برخی از قابلیت ها باشه و حتی میتونه با اضافه شدن قابلیت جدید باشه , مستقیم و غیر مستقیم باعث عملکرد عالیتر تلفن همراه میشه هم تلفن همراه سامسونگ هم تلفن همراه شرکت های دیگر فرقی نداره ,طبیعتن گلکسیS7 و گلکسیnote6با همین اندروید6هم طوفان به پا خواهند کرد و با عملکرد فوق قدرتمند و بهینه خود موجب خوشحالی و تعمق خیلی ها خواهد شد چه برسد به تجهیزشان به اندروید جدید با نام N و7 و هر نامی دیگر

  • m.a
    m.a | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    بنجل ساز محض

    • آروین
      آروین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      اینا از اثرات سوختگیه

    • امیر
      امیر | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      باش .سونی خوبه??

      • MzH
        MzH | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

        نه سامسونگ خوبه :|

        • امیر
          امیر | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

          نه اونم خوب نیست??

  • سیاوش
    سیاوش | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    سامسونگ به فکر آپدیت اندروید ماشمالو باشه اندرویدN پیش کش

مطالب پیشنهادی