ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مظنون همیشگی؛ معرفی بازی ایرانی خون آشوب

اگر روزی از خواب بیدار شوید و ببینید که همه مردم شهر، حتی پلیس ها هم به زامبی تبدیل شده اند، چکار می کنید؟ هر انسان عاقلی مسلما در این موقعیت فرار را بر قرار ترجیح می دهد،‌ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر روزی از خواب بیدار شوید و ببینید که همه مردم شهر، حتی پلیس ها هم به زامبی تبدیل شده اند، چکار می کنید؟ هر انسان عاقلی مسلما در این موقعیت فرار را بر قرار ترجیح می دهد،‌ اما کاراکتر اصلی بازی "خون آشوب" احمقانه ترین مسیر را انتخاب کرده: کشتن تک تک زامبی های شهر.

بازی جدید استودیوی الکتروگریفون شما را به دل شهری مملو از زامبی می فرستد، با این تفاوت که بر خلاف همیشه، این بار زامبی ها خودشان هم نمی دانند که زامبی شده اند! حمله به این مردگان متحرک در خون آشوب، همیشه یک طرفه و از سمت شماست، اما باید این کار را در بی سر و صدا ترین حالت ممکن انجام دهید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

خون آشوب با تمام بازی های زامبی کشی که تا حالا تجربه کرده اید متفاوت است، چرا که زامبی هایش قربانیان معصومی هستند که خودشان هم نفهمیده اند چه بلایی به سرشان آمده، و کاراکتر اصلی بازی هم که دیگر امیدی برای نجات آنها ندارد، تصمیم گرفته تا همه شان را دور از چشم پلیس سلاخی کند.

4

خون آشوب به سبک بازی های اکشن Top-View طراحی شده که در دهه نود میلادی بسیار پرطرفدار بودند، و گرافیک پیکسلی اش مطمئنا قند را در دل عاشقان نوستالژی و رترو گیمرها آب می کند. موزیک MIDI خلاقانه خون آشوب هم یکی از نقاط قوت بازیست که اگر نبود، بازی به شدت از هیجان می افتاد.

خون آشوب دو حالت بازی دارد: داستانی و بی پایان. در مد داستانی، کار شما کشتن زامبی ها در خفاست، و باید این کار را در جایی انجام دهید که پلیس یا زامبی های دیگر شما را نبینند. در هر مرحله، آنقدر باید به کشتن زامبی ها ادامه بدهید که دیگر هیچ کدام از آنها زنده نمانند.

در حالت بی پایان (رکوردی) هم زامبی ها تمام نمی شوند، بنابراین کشتار زامبی ها تا جایی ادامه پیدا می کند که پلیس یا زامبی های دیگر، مظنون همیشگی جنایت که شما هستید را گیر بیندازند.

1

حالت داستانی بازی خیلی زود به اتمام می رسد، با این حال اگر سبک و سیاق خون آشوب را بپسندید، ماه ها می توانید با حالت رکوردی و بی پایانش سرگرم باشید.

خون آشوب علیرغم این که ایده جدید و اریجینالی ندارد، برای سرگرمی می تواند انتخاب ایده آلی محسوب می شود. این بازی را می توانید با قیمت 1000 تومان از کافه بازار و برای دستگاه های اندرویدی دانلود و تجربه زامبی کشی مخفیانه را هم به دیگر افتخاراتتان در زمینه بازی ها اضافه کنید!

خون آشوب

خون آشوب

سازنده: الکتروگریفون قیمت: 1000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 42.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • firebird
    firebird | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    مظنون از ظن میاد.

    • yas
      yas | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      احمد کایا

مطالب پیشنهادی