ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام قابلیتی مشابه 3D Touch را به آیفون های قدیمی آورد

اینستاگرام فیسبوک، این روزها به خانه مجازی عکاسان آماتور و حرفه ای تبدیل شده است. پلتفرم مورد بحث فارغ از محدودیت های ساختاری عجیبی که دارد، با داشتن بیش از 400 میلیون کاربر در حال حاضر یکی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

اینستاگرام فیسبوک، این روزها به خانه مجازی عکاسان آماتور و حرفه ای تبدیل شده است. پلتفرم مورد بحث فارغ از محدودیت های ساختاری عجیبی که دارد، با داشتن بیش از 400 میلیون کاربر در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا محسوب می شود.

امروز، اپلیکیشن iOS اینستاگرام بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که در آن قابلیتی مشابه 3D Touch را به آیفون های قدیمی تر از 6S و 6S پلاس می آورد. اپ iOS اینستاگرام مدت هاست که از 3D Touch پشتیبانی می کند، و سال گذشته کاربران اندروید هم از قابلیتی مشابه آن بهره مند شدند. اما فقط کاربران آیفون های قدیمی امکان استفاده از این قابلیت را نداشتند که خوشبختانه از امروز، دسترسی به آن برایشان فراهم شده.

جالب است بدانید که هیچ اپلیکیشن دیگری در پلتفرم iOS، حتی اپ های توسعه یافته توسط خود اپل هم تاکنون 3D Touch را به این شیوه شبیه سازی نکرده اند. اگر صاحب یک گجت اندرویدی هستید، یا هنوز آیفون هایی قدیمی تر از 6S و 6S پلاس در دست می گیرید، همین حالا و با مراجعه به اپ استور و گوگل پلی می توانید قابلیتی شبیه به 3D Touch را در اپلیکیشن اینستاگرام خود تجربه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • هادي
    هادي | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    اقاي بيگ زاده، از شما و ديجياتو بعيد بود، اين قابليت و من بيش از يك ماهه كه رو ايفون ٦ خودم و ٥اس دوستم داريم...چيز جديدي نيست، فكر كنم يا شما دير اينستارو اپديت كردي، يا اينكه قبلش متوجه نشدي كه اين قابليت هست...در كل، بهتره وقتي يه پست خبري تو سايت به اين معروفي قرار داده ميشه، حتي اگر از سوري هاي ديگه ترجمه ميشه، قبلش يه تحقيقي كنيد ببينيد درسته يا نه، اينجوري اعتبار سايتتون زير سوال ميره ها...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی