ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود خودکار فایل های ارتقا به ویندوز ۱۰ روی کامپیوتر کاربران نسخه های پیشین این سیستم عامل

سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد در ۲۰۱۶ برای ارتقا کامپیوترهای کاربران به جدیدترین نسخه از ویندوز، یعنی ویندوز ۱۰، تکاپوی بیشتری به خرج خواهد داد. ظاهراً این تکاپوی بیشتر از همین هفته آغاز شده است ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد در ۲۰۱۶ برای ارتقا کامپیوترهای کاربران به جدیدترین نسخه از ویندوز، یعنی ویندوز ۱۰، تکاپوی بیشتری به خرج خواهد داد. ظاهراً این تکاپوی بیشتر از همین هفته آغاز شده است و کمپانی یاد شده در «سیستم به روز رسانی ویندوز» -موسوم به «Windows Update system»- آپدیت ویندوز ۱۰ را در دسته بندی «آپدیت های توصیه» شده قرار داده.

اما این امر به چه معناست؟ قرارگیری ویندوز ۱۰ در دسته بندی پیش تر اشاره شده یعنی اینکه، فرآیند ارتقا به این سیستم عامل به صورت خودکار روی میلیون ها کامپیوتر شخصی آغاز خواهد شد و فایل های مربوطه در آنها و از طریق اینترنت بارگذاری می گردد.

البته ناگفته نماند که اگرچه پروسه به روز رسانی به شکل اتوماتیک شروع می گردد، اما کاربران ویندوز ۷ و ۸.۱ بازهم این امکان را دارند تا انتخاب نمایند که می خواهند سیستم شان به ویندوز ۱۰ ارتقا داده شود یا خیر.

بر حسب تنظیماتی که در بخش «ویندوز آپدیت» نسخه ی کنونی پلتفرم مایکروسافت صورت داده اید، ویندوز به صورت خودکار دانلود و ارتقا آغاز می شود؛ ولی شما می توانید تعیین کنید که دیگر پیشنهاد به روز رسانی مرتباً و در اشکال مختلف به نمایش درنیاید. ضمناً‌ توصیه شده است کاربرانی که از اینترنت حجمی استفاده می برند برای پیش گیری از بارگذاری خودکار ویندوز ۱۰ و پدید آمدن مشکلات بعدی گزینه ی دریافت خودکار به روز رسانی ها را در بخش ویندوز آپدیت خاموش کنند.

مایکروسافت تغییراتی که در بالا از آنها سخن گفتیم را طی بیانیه ای تائید کرده و اظهار داشته همانطور که قبلاً هم گفته بودند خود را متعهد می دانند تا ارتقا به ویندوز ۱۰ را برای کاربران کنونی ویندوز ۷ و یا ۸.۱ ساده و ساده تر نمایند. از همین رو حالا دیگر نیازی به در نوبت ماندن افراد برای دریافت فایل های ارتقا به سیستم عامل مورد بحث وجود ندارد و این فایل ها به شکل خودکار دانلود می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Benyamin Alami
    Benyamin Alami | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    دیگه چجوری از کاربرای خودش حمایت نکنه وقتی در همین راستا، امروز سامسونگ و مایکروسافت به صورت مشترک از هدست پیشرفته ادیسه برای پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز رونمایی کردند” این دقیقا میشه اون آینده ای که تا چند سال پیش تو فیلما نشون میدادن و الان مایکروسافت داره از رونمایی میکنه!ججایی خوندم که تا سال 2020 استفاده از تلفن مراه تموم میشه و مایکروسافت به نظرم به خوبی نشون داده که تو اوردن تکنولوژی جدید پیشتازه پس به نظرم به خوبی میتونه جایگزین تلفن همراه و واقعیت های مجازی رو با هم پیش ببره ! همینطور که 30 ساله ویندوزای مایکروافت تو عصر خودشون پیشتازن

  • میثم
    میثم | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    الان من که لب تابم ویندوز 8 اصل روش نصبه و هنوز پیغامی واسه ارتقا نیومده واسم چکار باس کنم ؟

  • پخ
    پخ | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    فقط و فقط ویندوز 7 بهترینه

    • سعید
      سعید | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

      تا حالا از ویندوز ده استفاده کردی؟

مطالب پیشنهادی