ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال 2015 شش میلیون تبلت سرفس مایکروسافت به فروش رفته است

بر اساس گزارش یک کمپانی تایوانی تامین کننده قطعات، مایکروسافت در سال 2015 میلادی مجموعا 6 میلیون تبلت سرفس به فروش رسانده. این میزان حدود 50 درصد بیش از انتظار بوده و آن طور که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

بر اساس گزارش یک کمپانی تایوانی تامین کننده قطعات، مایکروسافت در سال 2015 میلادی مجموعا 6 میلیون تبلت سرفس به فروش رسانده. این میزان حدود 50 درصد بیش از انتظار بوده و آن طور که اعلام گشته، فقط در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی، 2.5 میلیون دستگاه از این محصول فروخته شده.

در انتهای این سه ماهه که به دسامبر ختم می شده است نیز برآورد های کلی و آمار و ارقام مشخص کرده اند میزان عرضه سرفس رشد سالانه ای ۲۹ درصدی داشته است. دلیل آن نیز استقبال بسیار خوب کاربران از تبلت های سرفس بوک و سرفس پرو 4 بوده.

بنا بر اطلاعات مندرج در منبع خبری یاد شده، آنها به منظور تولید  توسعه مدل های جدیدی از سرفس با شرکت ساکن ردموند وارد همکاری گشته اند و محصول مشترک خود را نیز در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهند نمود. این درست همان تاریخی است که بر اساس شایعات قرار است سرفس فون مایکروسافت نیز عرضه گردد.

برای مقایسه آماری میزان فروش سرفس ها با دیگر رقبای موجود در بازار بد نیست بدانید، آیپد پرو 12.9 اینچی اپل در سه ماهه چهارم سال گذشته حدود 2 میلیون دستگاه فروخته، این در حالیست که در عرض این سه ماه حدود 1.6 میلیون نسخه از سرفس پرو 4 توسط علاقه مندان آن خریداری گشته اند. با این تفاسیر تبلت های اهالی کوپرتینو در جایگاه بالاتری قرار دارند و حتی سهم بازار آنها نیز در بازه ی زمانی یاد شده 24.5 درصد بوده و به واسطه آن در صدر پر فروش ترین تبلت های موجود در بازار دسته بندی می گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    هدف اول سرفیس فروش نیست! هدف سرفیس نشون داردن راه پیش روی ویندوز برای شرکت های سخت افزاری هست درست مثل نقش نکسوس در اندروید، ولی به نظرم مایکروسافت باید سخت افزارو جدی تر بگیره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی