ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«زگ» با پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار شرکت «Mophie» را خریداری کرد

شرکت «زگ» (Zagg) امروز خبر داده که با پرداخت مبلغی معادل ۱۰۰ میلیون دلار، شرکت «موفی» (Mophie) را خریداری می کند. کاربران ابزارهای همراه و مخصوصا آیفون، این کمپانی را از طریق کیس و محافظ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

شرکت «زگ» (Zagg) امروز خبر داده که با پرداخت مبلغی معادل ۱۰۰ میلیون دلار، شرکت «موفی» (Mophie) را خریداری می کند. کاربران ابزارهای همراه و مخصوصا آیفون، این کمپانی را از طریق کیس و محافظ هایی که برای آیفون توسعه داده می شناسند.

قاب های مجهز به باتری یدکی موفی برای آیفون بیش از اندازه معروف هستند و بسیاری از کاربران این تلفن هوشمند ترجیح می دهند به جای خرید قاب ۹۹ دلاری که اپل برای موبایل هایش توسعه داده، یکی از گزینه های توسعه یافته از سوی موفی را خریداری کنند.

حال دو شرکت یاد شده قراردادی را امضا کرده اند که با پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار، موفی به زگ تعلق خواهد گرفت و جالب اینجاست که خود شرکت زگ هم در کار تولید چنین قاب هایی برای موبایل های اپل مهارت دارد.

آقای «رندی هالس» (Randy Hales) مدیر عامل شرکت Zagg در همین رابطه گفت: «تصمیم داریم گروه های با استعداد هر دو شرکت را با هم ادغام کنیم.»

موفی کار خود را با توسعه لوازم جانبی برای آیپد آغاز کرد و پس از آن به سراغ توسعه کیس های محافظ برای آیپاد و آیفون رفت. توسعه لوازم جانبی تجارتی است که اکنون توجه نام های بزرگ را به خود جلب کرده و یکی از علل توسعه «Smart Battery Case» آیفون از سوی خود اپل هم همین موضوع بود؛ قابی که البته بیشتر موجب تمسخر شرکت یاد شده از سوی کاربران شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی