ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نام «گلکسی اس 7 اج» را تایید کرد؛ قابلیت های جدید در راهند

تا به امروز ما صرفا حدس می زدیم که سامسونگ ممکن است نسخه دیگری از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را همراه با یک نمایشگر خمیده (در لبه ها) معرفی نماید، درست مانند تلفن هوشمند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

تا به امروز ما صرفا حدس می زدیم که سامسونگ ممکن است نسخه دیگری از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را همراه با یک نمایشگر خمیده (در لبه ها) معرفی نماید، درست مانند تلفن هوشمند گلکسی اس 6 اج یا گلکسی اس 6 اج پلاس.

شایعه شده که این موبایل چیپست و دوربینی مشابه به نسخه اصلی اش دارد اما از یک نمایشگر بزرگ تر با ابعاد 5.5 اینچ و همچنین باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد.

خوب از امروز دیگر نیازی به گمانه زنی در این باره نیست چراکه خود سامسونگ نام یک موبایل جدید به نام گلکسی اس 7 اج را در وبسایت رسمی اش ذکر کرده. البته نام این محصول در بخش ویژه توسعه دهندگان صفحات Samsung Mobile آمده است، یعنی جایی که شرکت مورد بحث به توسعه دهندگان توضیح می دهد چطور از Look SDK به منظور تولید اپلیکیشن برای لبه های خمیده نمایشگر اج و همچنین قلمی که در کنار سری نوت عرضه می شود، استفاده نمایند.

در این قسمت سامسونگ روش هایی را برای ارائه اطلاعات از طریق نمایشگر اج در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد که از آن جمله می توان به مُد نمایش کوچک شده موسوم به Edge Single اشاره نمود (که در آن اطلاعات به صورت باریک و مختصر در لبه نمایشگر نشان داده می شوند) . قابلیت دیگری که در این بخش به آن اشاره شده Edge Single Plus نام دارد و به موجب آن با کشیدن تب کناری در لبه های اج می توان اطلاعات را به صورت عریض تر و کامل روی صفحه اصلی مشاهده کرد. در توضیحات این بخش آمده که امکانات جدید روی سیستم عامل M گلکسی اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و گلکسی اس 7 اج پشتیبانی می شوند.

از روی حرف M میتوان حدس زد که منظور سامسونگ همان آپدیت مارشملو است که سال گذشته برای برخی از محصولات این شرکت ارائه گردید و قرار است که از قبل روی گلکسی اس 7 اج بارگذاری شود.

یکی از قابلیت های مطرح شده برای این موبایل در بخش ویژه توسعه دهندگان وبسایت سامسونگ Edge Single Plus نام دارد که به سه شیوه نمایش داده شده در زیر قابل به کار گیری است: نخست دسترسی سریع یا Quick access (همانند نوعی پل عمل می کند و دسترسی به تسک ها و اپلیکیشن های پرکاربرد را فراهم می کند و به لطف آن کاربران می توانند از هر صفحه ای به تسک مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند)، دیگری مشاهده سریع یا Quick view (نوعی ویجت است که به کاربران امکان می دهد اطلاعات مربوط به هر اپلیکیشن را بدون نیاز به باز کردن آن مشاهده نمایند) و دیگری Quick control یا کنترل سریع که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن ها، تسک های مورد نظر خود را تحت کنترل درآورند.

در تایید این امکانات تازه نیز روز گذشته فاش کننده سریالی یعنی  Eldar Murtazin خبر داد که تلفن هوشمند گلکسی اس 7 اج با نمایشگر 5.5 اینچی خود همراه با اپلیکیشن ها و قابلیت های جدیدی ارائه می شود که از لبه های خمیده صفحه نمایش آن قابل اجرا هستند اما مشخص نکرد که آن امکانات چه هستند.

برای درک بهتر این مساله اما بهتر است نگاهی به توضیحات ارائه شده از سوی خود سامسونگ بیاندازیم که از بخش دستورالعمل های مربوط به طراحی رابط کاربری گلکسی اج و وبسایت Look SDK اقتباس شده اند.

S7-Edge-display-modes (1)

S7-Edge-display-modes (2)

S7-Edge-display-modes (3)

S7-Edge-display-modes

s7-edge-display-overlays

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, مطمئنن گلکسیS7 با این باطری ظرفیت بالای3600 میلی آمپری که خوشبختانه همراه شده با نرم افزار و سخت افزار بسیار بسیار بسیار قدرتمند و ضد البته بهینه و کم مصرف طوفان به پا میکنه و موجب تعجب و خوشحالی خیلی ها میشه , من طرفدار هیچ شرکتی و محصولی خاص نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم اول براساس واقعیت و دوم بر اساس سلیقه شخصی و به همه پرچمدارها در برنامه بررسی فنی و خریدم فکر میکنم اما اگه اگه قرار باشه کهکشانی فوق قدرتمند سامسونگ S7 رو خریداری کنم انتخاب من نسخه زیبا و کارآمد S7 Edgeخواهد بود که از قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی در میان تمام رقباء مخصوصا در عملکرد چند هسته ای یعنی محصول اختصاصی قدرتمند و کم مصرف سامسونگ با تکنولوژی ساخت نسل بعدی و بهتر شده 14 نانومتری Exynos8890/M1 بهره برده

مطالب پیشنهادی